صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / ارتش رژیم صهیونیستی مدعی فعالیت‌های عملیاتی حزب‌الله در جولان سوریه شد
ارتش رژیم صهیونیستی مدعی فعالیت‌های عملیاتی حزب‌الله در جولان سوریه شد

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی فعالیت‌های عملیاتی حزب‌الله در جولان سوریه شد

اداره اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه اعلام کرد، جنبش حزب‌الله لبنان مخفیانه در حال تشکیل یک سازمان ویژه با فرماندهان با تجربه‌اش در بلندی‌های جولان سوریه برای مقابله با اسرائیل است.

جولان اشغالی

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، یک افسر اطلاعاتی اسرائیل در جلسه‌ای در یکی از پایگاه‌های ارتش در “منطقه شمال” گفت: ما اکنون در حال کشف جزئیات این پروژه هستیم که حتی برای بشار اسد، رئیس‌جمهوری‌ سوریه هم روشن نبود. این یک یگان جدیدی است که فقط با هدف گشایش یک جبهه جدید علیه اسرائیل ایجاد شده است.      

ارتش رژیم صهیونیستی معتقد است، این گروه مخفی حزب‌الله تحت عنوان “پرونده جولان” اکنون در مراحل اولیه تشکیل است و از ده‌ها تن شامل فرماندهان لبنانی و نیروهایی از ساکنان روستاهای مرزی تشکیل شده است که کنترل آنها در تابستان ۲۰۱۸ به دست دولت سوریه افتاده است.  

این افسر اطلاعاتی گفت، “علی موسی عباس دقدوق” یکی از رهبران ارشد حزب‌الله ممکن است رئیس این گروه نوظهور باشد. به گفته اسرائیل، دقدوق با هدف ایجاد یک شبکه عملیاتی در بلندی‌های جولان به سوریه اعزام شده است.

اطلاعات اسرائیل مدعی شده است، گروه “پرونده جولان” دور از چشم دمشق که تمایلی به تشدید تنش مرزی ندارد فعال است اما به دنبال تثبیت و احیای مناطقی است که پس از چندین سال جنگ داخلی دوباره تحت کنترل آن درآمد.

این افسر اطلاعاتی رژیم صهیونیستی هم‌چنین گفت که او هیچ اطلاعی ندارد که آیا تهران در این پروژه جدید حزب‌الله مشارکت دارد یا خیر اما تاکید کرد نیروهای ایرانی در بلندی‌های جولان حضور ندارند.

 انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مورگان استنلی پیش‌بینی کرد/ارزهای دیجیتال جایگزین دلار در تجارت اعضای بریکس می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بانک مورگان استنلی گزارشی با عنوان «دلارزدایی دیجیتال؟» منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.