صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / چشمی: زورمان به داوری نمی‌رسد/ با این بازی قطعا صعود می‌کنیم
چشمی: زورمان به داوری نمی‌رسد/ با این بازی قطعا صعود می‌کنیم

چشمی: زورمان به داوری نمی‌رسد/ با این بازی قطعا صعود می‌کنیم

بازیکن تیم استقلال گفت: با بازی‌ای که مقابل العین کردیم، قطعا شانس صعود داریم.

روزبه چشمی

به گزارش کسب و کار نیوز، روزبه چشمی بعد از تساوی استقلال مقابل العین در جمع خبرنگاران گفت: موقعیت‌های بسیاری در نیمه اول و دوم داشتیم اما بدشانس بودیم.

او درباره صحنه گل تیمش که مردود اعلام شد، توضیح داد: موقعیت را ندیدم اما آنطور که می‌گویند، گل ما آفساید نبود و به اشتباه مردود اعلام شده است. در نیمه اول هم داور می‌توانست یک پنالتی برای ما بگیرد. تیم‌های ایرانی در سطح آسیا هم از داوری ضرر می‌کنند و زور تیم‌های ایرانی در بحث داوری به تیم‌های عربی نمی‌رسد. با این حال امروز ما آنقدر خوب بازی کردیم که به حریف موقعیت ندادیم.

بازیکن استقلال همچنین بیان کرد: اگر سه امتیاز را می‌گرفتیم، کمک‌مان می‌کرد اما اگر بتوانیم بازی خوبمان را ادامه دهیم صعود خواهیم کرد. فاصله بازی‌ها کم است اما می‌توان با تدبیر، به هم‌دیگر کمک کنیم. یک بازی در شهرستان داریم و یک بازی در کشور دیگر. اگر بتوانیم به هم کمک کنیم تا سه نماینده ایران نتیجه خوبی بگیرند، بهتر خواهد بود.

چشمی درباره شانس صعود استقلال نیز گفت: تمام تلاشمان را می‌کنیم. الهلال تیم خوبی است و نتایج خوبی هم گرفته است. باید از هواداران هم تشکر کنم که در این سرما به ورزشگاه آمده بودند. صددرصد شانس صعود داریم. با این نوع بازی، قطعاً از گروه بالا می‌رویم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.