صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / نمایندگان انگلیسی باز هم طرح بریگزیت را رد کردند

نمایندگان انگلیسی باز هم طرح بریگزیت را رد کردند

نمایندگان پارلمان انگلیس یک بار دیگر با طرح بریگزیت ترزا می برای خروج از اتحادیه اروپا مخالفت کردند.

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از یورو نیوز، نمایندگان مجلس عوام انگلیس سه شنبه شب برای دومین بار به توافق بریگزیت که ترزا می، نخست وزیر این کشور با اتحادیه اروپا به دست آورده است، رأی منفی دادند.

در رأی‌گیری سه‌شنبه شب ۳۹۱ نماینده مجلس عوام به توافق اصلاح شده بریگزیت رأی منفی دادند. این در حالی است که تنها ۲۴۲ نماینده به توافق مورد نخست وزیر انگلیس رأی مثبت دادند.

مجلس عوام قرار است فردا در مورد خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا بدون توافق رأی‌گیری کند.

ترزا می در واکنش به رأی منفی پارلمان بریتانیا به توافق اصلاح شده بریگزیت اعلام کرد که بر این باور است که اکثریت بریتانیایی‌ها خواستار خروج از اتحادیه اروپا با توافق با این نهاد هستند.

در مقابل جرمی کوربین، رهبر حزب مخالف کارگر خواستار برگزاری انتخابات عمومی پس از دومین شکست دولت انگلیس در تصویب توافق بریگزیت شد.

نمایندگان مجلس عوام در حالی به توافق بریگزیت برای دومین بار رأی منفی دادند که تنها ۱۷ روز تا تاریخ تعیین شده برای خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا زمان باقی مانده است.

با رأی منفی سه‌شنبه شب به توافق بریگزیت، پنجمین اقتصاد بزرگ دنیا اکنون باید بین خروج بدون توافق از اتحادیه اروپا یا تعویق بریگزیت یا برگزاری انتخابات سراسری یا برگزاری همه پرسی مجدد درباره طرح خروج انتخاب کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مورگان استنلی پیش‌بینی کرد/ارزهای دیجیتال جایگزین دلار در تجارت اعضای بریکس می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بانک مورگان استنلی گزارشی با عنوان «دلارزدایی دیجیتال؟» منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.