صفحه اصلی / سیاسی / سیاست خارجی و هسته ای / عراقچی: دبیرستان شهدای وزارت خارجه امروز تحویل آموزش و پرورش سرپل ذهاب می‌شود
عراقچی: دبیرستان شهدای وزارت خارجه امروز تحویل آموزش و پرورش سرپل ذهاب می‌شود

عراقچی: دبیرستان شهدای وزارت خارجه امروز تحویل آموزش و پرورش سرپل ذهاب می‌شود

معاون سیاسی وزارت امور خارجه گفت: مدرسه ساخته شده از سوی وزارت خارجه در سر پل ذهاب با مشارکت مالی همکاران این وزارت خانه در خارج و داخل کشور ساخته و امروز تحویل آموزش و پرورش می‌شود.

عراقچی

به گزارش کسب و کار نیوز، سید عباس عراقچی در حاشیه مراسم افتتاح دبیرستان شهدای وزارت امور خارجه در شهرستان سرپل ذهاب گفت: بعد از حادثه غم‌بار زلزله در این منطقه احساس وظیفه عمومی در کشور ایجاد شد که هر کس هر چقدر که می‌تواند کمک و مشارکت کند همکاران ما در وزارت خارجه در داخل کشور و خارج از کشور هم در حرکتی خودجوش مبالغی را روی هم گذاشتند و جمعی مأمور شدند که این مبالغ را برای کاری خیر هزینه کنند که با همکاری آموزش و پرورش و خیرین مدرسه ساز به ویژه هیأت موسسین مدارس غیرانتفاعی منطقه ۲ آموزش و پروزش تهران این کار انجام شد. این دبیرستان کاملاً مجهز است و امروز به آموزش و پرورش تحویل داده می‌شود.

وی ادامه داد: البته برای ما در وزارت خارجه توسعه و آبادانی مناطق مرزی یک حرکت لازم است و خوشحالیم روند بازسازی در استان کرمانشاه که خط مقدم مقابله با دشمن بعثی در سال‌های گذشته بود رو به جلو است.

مراسم افتتاح این مدرسه صبح روز سه‌شنبه با حضور سید عباس عراقچی، استاندار کرمانشاه، مدیران استانی، فرماندار شهرستان سرپل ذهاب و جمعی از خانواده شهدا و مدیران وزارت امور خارجه و دانش‌آموزان و خیرین برگزار شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

اسلامی: تولید اورانیوم ۶۰ درصد از روز گذشته در فردو آغاز شد

به گزارش ایسنا محمد اسلامی در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه محیط زیست درباره واکنش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.