صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / سلسله دوره های آموزشی کارآفرینی ویژه فعالان کانون های مساجد برگزار می شود

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت

سلسله دوره های آموزشی کارآفرینی ویژه فعالان کانون های مساجد برگزار می شود

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: سلسله دوره های آموزشی کارآفرینی ویژه فعالان کانون های مساجد با هدف توانمند سازی نوجوانان و جوانان در عرصه اشتغال آفرینی برگزار می شود.

«نادر سقاء» امروز (۲۱ اسفندماه) در دوره آموزشی کارآفرینی با موضوع تعمیرات موبایل گفت: سلسله دوره های آموزشی کارآفرینی ویژه فعالان کانون های مساجد با هدف توانمند سازی نوجوانان و جوانان در عرصه اشتغال آفرینی برگزار می شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شبستان، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، تصریح کرد: اولین دوره آموزشی این کارگاه با موضوع آشنایی با تعمیرات گوشی همراه برگزار شد که با استقبال جوانان روبرو شد.

وی با اشاره به اینکه کارآفرینی یکی از راه های موفق در امر اشتغال آفرینی است، افزود: چنین کارگاه های آموزشی می تواند جرقه های ذهنی برای ایجاد یک حرفه برای نوجوانان و جوانان باشد و امیدواریم در آینده بتوانیم دوره های تخصصی این کارگاه ها را برگزار کنیم.

سقاء، اعلام کرد: این دوره آموزشی با موضوع های مختلف و ایجاد حرفه و شغل با کمترین سرمایه گذاری پیش بینی شده و در سال آینده نیز ویژه فعالان کانون های مساجد برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول، بیان کرد: مساجد باید پایگاه استعدادیابی و استعداد آفرینی در تمامی زمینه ها باشد تا بتوانیم تربیت اسلامی همراه با نیروی انسانی کارآمد را به جامعه تحویل دهیم.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، ادامه داد: این طرح به همت دبیرخانه کانون های مساجد و کانون فرهنگی هنری فجر نور با مشارکت سازمان فنی و حرفه ای استان برگزار می شود.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.