صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / رویداد کار آفرینی هنر صنعت فرش اردبیل برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اردبیل:

رویداد کار آفرینی هنر صنعت فرش اردبیل برگزار می‌شود

اسحاق رسولی امروز در اردبیل اظهار کرد: با توجه به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی قرارداد سه ساله با شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل برای اجرای پروژه توسعه خوشه کسب و کار فرش دستباف اردبیل دارد در راستای توسعه این پروژه سلسله اقداماتی را انجام می‌دهد که از جمله آن برگزاری رویدادهای کارآفرینی است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فارس، وی افزود: حوزه فرش به عنوان هنر صنعت سنتی و تاریخی است که در حال حاضر ترویج و پویایی این هنر صنعت کاملا احساس می‌شود و همین امر نیز نیازمند نوآوری و فناوری‌های نوین بوده تا بتواند خود را با شرایط نوین تطبیق دهد و برای به روز و پویا ماندن این هنر صنعت باید اقدامات و فعالیت‌های نوآورانه دانش‌بنیان در این راستا انجام گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل تشریح کرد: این رویداد از ۲۲ اسفندماه به مدت سه روز برگزار خواهد شد و پیش‌بینی‌ می‌شود تا بیش از ۹۰ ایده به این رویداد ارسال شود و پس از داوری بر روی تمام ایده‌ها ۵ ایده که امکان تجاری‌سازی را دارا بوده به عنوان ایده برتر برگزیده خواهند شد.

وی ادامه داد: رویداد تخصصی کارآفرینی کسب و کار فرش دست باف اردبیل با مشارکت پارک علم و فناوری استان، شرکت شهرک‌های صنعتی، خوشه فرش دستباف و دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار می‌شود و این رویداد دارای سه مرحله؛ پیش‌رویداد، رویداد و پس رویداد در راستای توجیه افراد علاقه‌مند و ایده پرداز در این حوزه انجام می‌پذیرد.

رسولی با اشاره به حمایت از ایده‌های برتر در راستای تجاری سازی گفت: پارک علم و فناوری استان اردبیل به هر یک از از ایده‌های برتر ۵ میلیون تومان کمک بلاعوض جهت ایجاد کسب و کار پرداخت می‌کند و در کنار آن شرکت شهرک‌های صنعتی و دانشگاه آزاد اسلامی نیز در جهت سرمایه‌گذاری و مشارکت اقداماتی را انجام خواهد داد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.