صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / نماینده کاشان: آقای رییس‌جمهور دستور رسیدگی به آشفته بازار کشور را صادر کنید
نماینده کاشان: آقای رییس‌جمهور دستور رسیدگی به آشفته بازار کشور را صادر کنید

نماینده کاشان: آقای رییس‌جمهور دستور رسیدگی به آشفته بازار کشور را صادر کنید

نماینده مردم کاشان در مجلس در تذکری به رییس جمهور از وی خواست تا دستور رسیدگی به افزایش افسارگسیخته قیمتها، آشفتگی بازار، اقلام اساسی مردم مانند گوشت و توزیع ناعادلانه و نادرست آن در شهرستان‌ها را صادر کند.

سید جواد ساداتی‌نژاد

به گزارش کسب و کار نیوز، سیدجواد ساداتی‌نژاد  در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس تاکید کرد: نظارت ویژه بر کنترل بازار شود انتظر مردمی است در صف‌های طولانی برای دریافت گوشت قرمز ساعت‌ها می‌ایستند.

وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی مطالبات ۱۰۰ میلیارد تومانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان را نمی‌پردازد در تذکری به وزیر صنعت، گفت: به دلیل اینکه فرانشیز هزینه‌های بیمارستانی کارگران کاشی صفر است مدیران بیمارستان کاشان برای پرداخت هزینه‌های جاری و آب و برق خود مشکل دارند البته گویا در آستانه شب عید قرار است ۷۵ هزار کارگری که در  سه شهرستان کاشان، آران و بیدگل زندگی می‌کنند بابت دریافت دفترچه بیمه باید فرانشیز پرداخت ‌کنند که کار درستی نیست؛ علاوه بر آن حقوق پرسنل بیمارستانهای کاشان، آران و بیدگل نیز مشکل دارد که باید رسیدگی جدی شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در تذکری به وزیر صنعت معدن و تجارت، متذکر شد: مجددا کارخانجات فولادی و نوردی منطقه دچار مشکل شده است مانند کارخانه فولاد کاشان که مدیران این کارخانه در تامین مواد اولیه دچار مشکل شده‌اند. به نظر بنده بهتر است وزارتخانه جلوی صادرات را بگیرد. وقتی برای ایجاد یک شغل دست و پا می‌زنیم معنا ندارد با صادرات، برای دیگران اشتغال‌زایی کنیم.

وی ادامه داد: خسارتهای زیادی به علت بارندگی به مردم کاشان، آران و بیدگل وارد شده که باید دستور رسیدگی دهید ضمن اینکه گرانی بازار کاغذ برای مطبوعات و انتشاراتی‌ها مشکل‌ساز شده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.