صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / وکیل مدافع یکی از متهمان: معامله بین حسین هدایتی و موکلم صوری نبوده است
وکیل مدافع یکی از متهمان: معامله بین حسین هدایتی و موکلم صوری نبوده است

مشروح سومین دادگاه حسین هدایتی و ۱۰ متهم به اخلال در نظام اقتصادی کشور

وکیل مدافع یکی از متهمان: معامله بین حسین هدایتی و موکلم صوری نبوده است

سومین جلسه رسیدگی به اتهامات حسین هدایتی و ۱۰ متهم به اخلال در نظام اقتصادی کشور درشعبه سوم دادگاه ویژه اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد.

دومین جلسه رسیدگی به اتهامات حسین هدایتی

به گزارش کسب و کار نیوز، در ابتدای این جلسه قاضی دادگاه مفاد ۱۹۳ و ۱۹۴ قانون آیین دادرسی کیفری را به متهمان تفهیم کرد و از وکیل مدافع موسوی نژاد یکی از متهمان این پرونده خواست در جایگاه قرار گیرد و به دفاع بپردازد.

وکیل مدافع موسوی نژاد در دفاع از موکلش گفت: بر اساس کیفرخواست صادره از سوی شعبه اول دادسرا سه اتهام به موکلم نسبت داده شده اعم از مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی و تحصیل مال از طریق نامشروع به میزان ۹۳ میلیارد و پولشویی است و در کیفرخواست مطرح شده که  معامله فیمابین حسین هدایتی و موکلم و همچنین شکایت هدایتی از موکلم (موسوی نژاد) صوری بود در صورتی که صوری نبوده است و  موکلم اگر می‌توانست تسهیلات را اخذ کند برای خودش این کار را می‌کرد. صوری بودن معامله یک ادعاست.

وی با بیان اینکه اعمال موکل هیچ تاثیری در پرداخت تسهیلات نداشته است، گفت: بانک‌ در جهت استرداد تسهیلات در موعد مقرر اقدام موثری انجام نداده است. موکل در عدم استرداد این تسهیلات هیچ نقشی نداشته است.

وکیل مدافع موسوی نژاد اضافه کرد: تصمیمات پرداخت تسهیلات به آقای حسین هدایتی در شعبه مرکزی فیمابین هدایتی انجام می‌شد و به موکل ربطی نداشت و موکلم از سال ۸۷ تا ۹۲ در پروژه کارسان و  لیان زحمت کشیده است.
 

ادامه دارد…

همچنین مطالعه کنید:

رییس صندوق نوآوری خبر داد/پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، نشست مشترک رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.