صفحه اصلی / استان ها / کردستان / قاچاق دام در کردستان وجود ندارد

قاچاق دام در کردستان وجود ندارد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان گفت: خوشبختانه در کردستان قاچاق دام وجود ندارد ولی اکنون این کار از سایر استان‌های کشور به مقصد کشورهای عربی انجام می شود که موجب خالی شدن کشتارگاه‌ها از دام شده و در نتیجه گوشتی برای فروش وجود ندارد.

قاچاق دام

به گزارش کسب و کار نیوز، سید نجیب حسینی، بعداز ظهر روز گذشته (شنبه- ۱۸ اسفند)در جلسه کمیسیون پیشگیری و مبارزه با قاچاق استان کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد با اشاره به اینکه دستور عمل جدید هیئت دولت کج‌دار و مریض پیگیری می‌شود، اظهار کرد: اگر خود مسئولان استان اقدام به حل مشکلات خود نکنند، نباید انتظاری از حل مشکلات از بالا داشت زیرا درک درستی از قضیه از سوی آن‌ها وجود ندارد و در بحث دستور عمل جدید هیئت دولت در خصوص قاچاق دام گاها پرونده‌هایی برای سه راس دام تشکیل شده که موجب عذاب وجدان است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان تصریح کرد: از ۴۶۰۰ فقره پرونده تشکیل شده در این سازمان ۳۲۶۲ فقره آن مربوط به قاچاق بوده که میزان محکومیت آن چیزی حدود ۳۶۸ میلیارد ریال بوده است.

وی با بیان اینکه قاچاق دام در کردستان وجود ندارد عنوان کرد: قاچاق دام از طریق خودرو صورت نمی‌گیرد بلکه این کار در روستاهای مرزی و به بهانه چرا انجام می‌گیرد و خوشبختانه قاچاق دام در کردستان صفر است.

حسینی ادامه داد: هفت میلیون و۲۰۰ هزار لیتر سوخت در ۱۱ماهه سال جاری کشف شده که در این خصوص ۹۵۲ فقره پرونده تشکیل شده است.

وی در پایان یادآور شد: اکنون با فرا رسیدن ایام عید نوروز و مواجهه با تعداد زیادی مسافر از کشور عراق نیاز است بر خروج کالاهای اساسی توسط این مسافران نظارت کافی وجود داشته باشد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مرغ‌

تست اعتیاد مرغ‌های کردستان منفی اعلام شد

به گزارش کسب وکار نیوز به نقل از ایسنا, مجتبی ورمقانی با تکذیب خبر خوراندن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.