صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / شکوفایی اقتصادی با حمایت از کارآفرینان محقق می‌شود

شعبان فروتن در جشنواره کارآفرینان برتر ایلام:

شکوفایی اقتصادی با حمایت از کارآفرینان محقق می‌شود

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایلام در هفتمین جشنواره کارآفرینان برتر این استان، شکوفایی اقتصادی را نتیجه استفاده درست از مزیت‌ها و ظرفیت‌ها دانست که از طریق حمایت از فعالان حوزه کارآفرینی محقق می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایلام گفت: با توجه به نقش و کارکرد کارآفرینان در حوزه اقتصادی و همچنین ظرفیت‌های قابل‌توجه استان ایلام در حوزه‌های مختلف، باید برای شکوفایی اقتصادی از فعالان حوزه کارآفرینی حمایت شود.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فصل تجارت، شعبان فروتن در هفتمین جشنواره کارآفرینان برتر استان ایلام افزود: کارآفرینان نقش مؤثر و مستقیمی در اشتغال‌زایی، تقویت تولید و به‌تناسب آن صادرات دارند و دستگاه‌های اجرایی باید به نگاه ویژه‌ای به آنها داشته باشند.
او ادامه داد: استان ایلام در بخش‌های مختلف اعم از نفت، گاز، کشاورزی، گردشگری، صنعت و معدن دارای ظرفیت‌های قابل‌توجه است و می‌توان با حمایت از کارآفرینان زمینه شکوفایی اقتصادی این استان را فراهم آورد به‌خصوص که داشتن مرز مشترک با کشور عراق مزیت بسیار با ارزشی برای استان محسوب می‌شود و سهولت صادرات آن را تسهیل می‌کند.
رئیس اتاق ایلام تأکید کرد: باید با تدوین و اجرای برنامه‌های مختلف از جمله ایجاد بسته مشوق‌های لازم از حیث مالیاتی و تأمین اجتماعی و ارائه وام‌های ارزان‌قیمت به کارآفرینان زمینه لازم برای جذب آنها فراهم شود.
فروتن افزود: هر چه کارآفرینان تقویت شوند به‌تناسب آن شاهد بهبود فضای کسب‌وکار، رونق تولید، اشتغال و شکوفایی همه‌جانبه اقتصادی در بخش‌های مختلف خواهیم بود.
او با اشاره به اینکه اتاق ایلام همواره حامی و پشتیبان کارآفرینان بوده است، گفت: در این زمینه کمیسیون‌های تخصصی با هدف حمایت از کسب‌وکار تشکیل شده که از کارآفرینان، اساتید دانشگاه و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی دعوت می‌شود که در نشست‌های این کمیسیون‌ها شرکت کنند.
مدیرکل تأمین اجتماعی استان ایلام نیز در این مراسم گفت: کارگران و کارفرمایان با وجود تحریم‌ها چراغ صنعت کشور را روشن نگه داشته‌اند که این مهم وظیفه تلاشگران خدماتی در تأمین اجتماعی را دوچندان می‌کند.
سهیلا ملکشاهی با تأکید بر اینکه ایجاد اشتغال در شرایط سخت اقتصادی از افتخارات کارفرمایان موفق است، افزود: در شرایط فعلی و با تشدید تحریم‌ها و جنگ اقتصادی، مشکلات به‌صورت زنجیروار به هم متصل شده‌اند و رفع موانع در همه بخش‌ها به تعامل و همکاری مدیران، کارگران و کارفرمایان نیاز دارد.
در پایان این مراسم با اهدای جایزه و لوح از خدمات شش کارآفرین برتر استان ایلام تجلیل شد.

همچنین مطالعه کنید:

قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، اسداله کارگر گفت: بررسی ها نشان می دهد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.