صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / باجه بانک سینا در آشخانه بجنورد به بهره برداری رسید

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی:

باجه بانک سینا در آشخانه بجنورد به بهره برداری رسید

باجه بانک سینا با حضور رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، استاندار خراسان شمالی، مدیر شعب منطقه خراسان بانک سینا و سایر مسئولان محلی و جمعی از اهالی منطقه در شهر آشخانه به بهره برداری رسید.

به گزارش کسب و کار نیوز، رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در مراسم بهره برداری از شعبه بانک گفت: در ۲ سال گذشته سهم هر استان از اعتبارات اشتغال روستایی بنیاد ۲۰۰ میلیارد ریال بود که امسال این رقم به ۲۵۰ میلیارد ریال رسیده است.
وی افزود: امسال بنیاد مستضعفان ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار تنها برای اشتغال روستایی شهرستان مانه و سملقان تخصیص داده که با تسهیلات ۲۵۰ میلیارد ریالی که توسط بانک سینا ارائه می شود، رقم اعتبارات خراسان شمالی به ۴۰۰ میلیارد ریال می رسد.
وی افزود: متقاضیان این تسهیلات باید طرح خود را به استانداری ارائه کنند تا بعد از بررسی به بانک‌ معرفی شود و در صورت وجود توجیه اقتصادی مصوب و طبق ضوابط از تسهیلات برخوردار شوند.
در ادامه استاندار خراسان شمالی هم ضمن قدردانی از خدمات بنیاد مستضعفان و بانک سینا، پرداخت تسهیلات به طرح های روستایی را عاملی مهم در رونق منطقه برشمرد.
آقای مصطفایی مدیر منطقه خراسان هم گفت: در استان خراسان شمالی، تعداد ۱۳۶ طرح به مبلغ ۴۷۷ میلیارد ریال با پیش بینی اشتغال ۸۳۱ نفر مصوب شده که از این تعداد ۱۱۱ طرح به مبلغ ۳۶۳ میلیارد ریال به مرحله انعقاد قرارداد رسیده و تعداد ۷۴ طرح نیز به مبلغ ۱۷۵ میلیارد ریال با امکان اشتغالزایی ۴۴۸ نفر به بهره برداری رسیده است.

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.