صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / لطفی: ایجاد بسترها برای جوانان وظیفه مسئولان است
لطفی: ایجاد بسترها برای جوانان وظیفه مسئولان است

با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب

لطفی: ایجاد بسترها برای جوانان وظیفه مسئولان است

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به بخشی از بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کرد: مقام معظم رهبری راه را به ما نشان داده و هدف را مشخص کرده‌اند. این مسئولان کشور هستند که باید زیرساخت‌ها و بسترهای لازم برای رسیدن به آن هدف را مشخص کنند.

حسن لطفی

به گزارش کسب و کار نیوز در پاسخ به این پرسش که بستر فعالیت جوانان کجاست؟ گفت: مقام معظم رهبری راه را به ما نشان داده و هدف را مشخص کرده‌اند. این مسئولان کشور هستند که با زیرساخت‌ها و بسترهای لازم برای رسیدن به آن هدف را مشخص کنند. یکی از مشکلاتی که ما در تهیه‌ی زیرساخت‌ها و بسترها داریم این است که آمار و ارقام مشخصی از وضعیت موجود نداریم.

نماینده مردم رزن ادامه داد: اگر می‌خواهیم که زمینه را برای حضور جوانان فراهم کنیم ابتدا باید زیرساخت‌ها را بسازیم و دوم باید به جوانان اعتماد کنیم. بنده ۲۰ سال سابقه‌ی کار دارم اما اینگونه نیست که توانایی جوانی تازه‌کار از من کمتر باشد. ممکن است خلاقیت یک جوان به اندازه تجربه‌ی ۲۰ ساله من باشد. میدان دادن به جوانان خیلی مهم است. اعتماد داشتن به جوانان زمانی مشخص می‌شود که ما ابتدا پشتیبان آنها باشیم سپس به آنها میدان دهیم تا آنها بتوانند خود را به ظهور برسانند.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به ضرورت برنامه‌ریزی مشخص و مبتنی بر واقعیات در پاسخ به این پرسش که حضور جوانان در فضای مجازی و حقیقی داخلی و بین المللی برای خنثی سازی تبلیغات دشمن چقدر ضروری است؟ تاکید کرد: مسئله ما صرفاً فضای مجازی نیست. به عبارت دیگر ما نمی‌توانیم که همه‌ی امورات را رهاکنیم و صرفاً به فضای مجازی بچسبیم. فضای مجازی بخشی از برنامه‌های ما و البته یکی از ارکان تبلیغی ما است. ما ابتدا باید نقاط ضعفان را برطرف کنیم، سپس نقاط قوت خود را نیز به رخ جهانیان بکشیم. اختلافات را پایان داده و وحدت داشته باشیم و سپس وارد عرصه‌ی بین‌المللی شویم؛ چون آنها صرفاً نقاط ضعف ما را می‌بینند. ولی ما چون دچار یک اختلاف نسبی بین گروه‌ه‌ها هستیم خودمان، قبل از تضعیف شدن توسط دشمنان، خویش را تضعیف می‌کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.