صفحه اصلی / سرخط خبرها / صوفی: سخنگو باید از دولت اجازه بیان کم و کاستی‌ها را داشته باشد
صوفی: سخنگو باید از دولت اجازه بیان کم و کاستی‌ها را داشته باشد

صوفی: سخنگو باید از دولت اجازه بیان کم و کاستی‌ها را داشته باشد

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: افزایش اعتبار جایگاه سخنگویی در دولت به معنای افزایش اعتبار دولت در میان مردم است؛ سخنگو باید اجازه بیان کمی و کاستی‌ها را داشته باشد.

علی صوفی

علی صوفی در ارتباط با ضرورت تعیین سخنگو برای دولت، اظهار کرد: مردم مطالباتی از دولت و انتظاراتی از رئیس جمهور دارند. در همین راستا آن‌ها حق دارند تا همیشه در جریان پیشرفت کارهایی که دولت دارد انجام می‌دهد باشند و از نحوه تحقق مطالبات خود مطلع شوند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: ارتباط مستقیم میان مردم و دولت از طریق سخنگوی دولت حق مردم است و برای دولت تکلیف ایجاد می‌کند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: دولت مکلف است تا جایی که ممکن است مردم را در جریان امور قرار دهد و به مردم این اطمینان را بدهد که تمام اعضای دولت در راستای تامین حقوق مردم در تلاش هستند. این اطمینان را سخنگو به مردم می‌دهد.

وی افزود: سخنگو باید بتواند بیلان کاری دولت را به مردم ارائه دهد تا مردم آرامش خاطر پیدا کنند؛ افزایش اعتبار جایگاه سخنگویی دولت به معنای افزایش اعتماد مردم به دولت و افزایش اعتبار دولت پیش مردم است.

صوفی گفت: مردم و رسانه‌ها اگر نقدی دارند باید بتوانند نقد خود را بیان کنند و سخنگو پاسخ آن‌ها را بدهد؛ بنابراین وجود سخنگو در دولت در برقراری ارتباط بین دولت و مردم و حفظ سرمایه اجتماعی فوق‌العاده حائز اهمیت است.

وی خاطرنشان کرد: این ارتباط باید خیلی شفاف، روشن، صمیمی و صادقانه باشد. سخنگو باید آنچه که هست را با مردم در میان بگذارد و کمی و کاستی‌ها را به مردم بگوید. یک سخنگو باید از دولت این اجازه را داشته باشد که اگر ایراد یا کاستی در دولت وجود دارد را به مردم اطلاع دهد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کشت ۶۵۰ هزار هکتار برنج در کشور/ پیش‌بینی افزایش تولید برنج در سال جاری

به گزارش کسب و کار نیوز ، سهراب سهرابی افزود: بیشترین میزان کشت برنج در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.