صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / بازدید از طرحهای اشتغال روستایی استان گیلان
بازدید از طرحهای اشتغال روستایی استان گیلان

با حضور مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید خبر داد

بازدید از طرحهای اشتغال روستایی استان گیلان

همزمان با سفر دو روزه رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت به گیلان ، طرح های اشتغال روستایی استان گیلان با حضور مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید مورد بازدید قرار گرفتند .

 در این بازدیدها شیخ الاسلامی مدیر صندوق استان گیلان ، پورواجد معاون صندوق استان و جمعی از روسا و کارشناسان صندوق و جمعی از مردم روستا نیز حضور داشتند .
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از بازارکار، مدیرعامل صندوق در آئین بازدید از طرحهای اشتغال روستایی استان گیلان ابتدا از مراحل اجرایی احداث اقامتگاه بوم گردی سید سپهر هاشم زاده در روستای لسکوکلایه شهرستان آستانه اشرفیه دیدن نمودند .
این طرح یکی از بزرگترین اقامتگاه های بوم گردی استان گیلان بوده که با دریافت تسهیلات اشتغال روستایی به ارزش دو میلیارد و یکصد میلیون ریال از صندوق کارآفرینی امید طی دو ماه آینده به طور رسمی افتتاح خداهد شد و برای حداقل ۳ نفر اشتغال ایجاد خواهد نمود .
نوراله زاده در حاشیه این بازدید با مجری طرح گفتگو نمود و در بخش بوم گردی ، مشارکت ساکنین روستا را در مراحل مختلف احداث اقامتگاه و ارایه خدمات ، عامل موفقیت طرح های بوم گردی دانست .
در ادامه مدیرعامل و هیئت همراه از طرح یک روستا یک محصول تولید نان سنتی در روستای دیوشل شهرستان لنگرود بازدید نمودند .
دراین طرح به ۶۳ کارگاه تولید نان سنتی برنجی مبلغ شش میلیارد و سیصد میلیون ریال تسهیلات اشتغال روستایی از محل منابع صندوق کارآفرینی امید و صندوق توسعه ملی پرداخت گردیده که برای ۱۳۰ نفر اشتغالزایی داشته است .
گفتنی است در ادامه مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در جلسه توسعه و برگزیدگان و افتتاح همزمان پروژه های اقتصادی و زیربنایی استان گیلان که در سالن مخابرات استان گیلان با حضور رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت برگزار گردید شرکت نمودند .

همچنین مطالعه کنید:

افزایش ۳۰درصدی قیمت خرید برگ سبز چای/ پیش‌بینی تولید ۱۴۵ هزار تن برگ سبز چای

به گزارش کسب و کار نیوز ، حبیب جهان ساز در خصوص وضعیت برداشت و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.