صفحه اصلی / استان ها / خراسان رضوی / باران، برف و وزش شدید باد در راه مشهد
باران، برف و وزش شدید باد در راه مشهد

باران، برف و وزش شدید باد در راه مشهد

اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی هوای مشهد تا اواخر وقت امروز را بارانی و برفی به همراه وزش شدید باد پیش‌بینی کرده است.

بارش برف در مشهد

به گزارش کسب و کار نیوز، بررسی نقشه‌های آینده‎نگری و تصاویر ماهواره نشان‎دهنده بارش باران بوده که از بعدازظهر برای مناطق سردسیر مستعد بارش برف نیز پیش‌بینی می‌شود. ضمن اینکه بر سرعت وزش باد به‌خصوص در نیمه جنوبی و نوار شرقی استان افزوده شده و در شهرستان‎های خواف، تایباد، باخرز، تربت جام، صالح‌آباد و توابع آن‎ها وزش باد شدید را شاهد خواهیم بود. طی این مدت در نیمه غربی استان آبگرفتگی معابر دور از انتظار نیست. فردا ظهر از شدت ناپایداری‌های جوی و ابرناکی آسمان کاسته خواهد شد.

تا پایان امروز، برای نواحی شمالی استان، آب‌وهوایی «نیمه ابری تا ابری با بارش پراکنده باران و برف، افزایش سرعت باد لحظه‌ای مناطق کوهستانی مه‌آلود» نواحی مرکزی استان، آب‌وهوایی «نیمه‌ابری تا ابری با بارش پراکنده باران و برف، وزش باد شدید لحظه‎ای مناطق کوهستانی مه آلود و احتمال کولاک برف» و نواحی جنوبی آب‌وهوایی «نیمه ابری تا ابری مناطقی وزش باد شدید (احتمال توفان) و بارش باران و برف مناطق کوهستانی مه» پیش‌بینی شده است.

برای شهرستان مشهد نیز آب‌وهوایی «ابری با بارش پراکنده باران و برف، وزش باد شدید لحظه‎ای اواخر وقت مه» پیش‌بینی شده است. حداکثر دما ۹ درجه و حداقل دما ۵ درجه ذکر شده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سفال و کاشی

مرمت ۱۰۰ قطعه سفال و کاشی زرین‌فام در سال ۹۸

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,مژگان موسی‌زاده با بیان این مطلب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.