صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / انتصاب های عجیب در سه‌گانه/ وقتی مسئول امور بین الملل فنی‌تر از ورزشکار است
انتصاب های عجیب در سه‌گانه/ وقتی مسئول امور بین الملل فنی‌تر از ورزشکار  است

انتصاب های عجیب در سه‌گانه/ وقتی مسئول امور بین الملل فنی‌تر از ورزشکار است

فدراسیون سه گانه در حالی اقدام به تشکیل کمیته فنی کرده که عضویت دو نفر در این کمیته به جای حضور افراد فنی جای سوال دارد.

ورزش سه گانه

به گزارش کسب و کار نیوز، در فدراسیون سه گانه به نظر می‌رسد نقش و جایگاه کمیته فنی هنوز جا نیفتاده و فقط به محلی برای پست گرفتن برخی افراد تبدیل شده که مشخص نیست بر اساس کدام سابقه فنی قرار است تصمیمات فنی یک رشته را بگیرند. در زمان ریاست صبور کمیته فنی را خود مسئولان فدراسیون و با یکی دو رئیس هیأت تشکیل می‌دادند که البته خبری هم از برگزاری جلسات آن نبود.

اکنون هم سرپرست فدراسیون در فاصله زمانی کوتاهی که تا برگزاری انتخابات فدراسیون باقی مانده اقدام به تشکیل کمیته فنی کرده است. اما در این کمیته نه تنها خبری از حضور افرادی که می‌توانند کمکی به پیشرفت این رشته کنند نیست بلکه در این اقدام تأمل برانگیز دو نفری در این کمیته حکم گرفتند که مشخص نیست با کدام سابقه فنی قرار است در تصمیم گیری این رشته نقش داشته باشند. در واقع سوال این است بر چه اساسی باید مسئول امور بین الملل فدراسیون و مسئول پیشین امور پشتیبانی فدراسیون که مسئول کمیته مسابقات شد، عضو کمیته فنی شوند.

نام کمیته فنی کاملاً مشخص است و اصولاً در کمیته فنی در مورد مسائل فنی یک رشته با حضور افراد متخصص و با تجربه و کار کشته تصمیم گیری می‌شود. اما اینکه چرا مسئول امور بین الملل فدراسیون باید حکم عضویت در کمیته فنی بگیرد؟ اگر او رابط فدراسیون با مربی پرتغالی سه گانه است و نکات را به او منتقل می‌کند، می‌توانند مانند فدراسیون‌های دیگر در جلسات کمیته فنی دعوت شود که حضور داشته باشد اما اینکه خودش عضو کمیته فنی باشد و بخواهد در مورد مسائل فنی نظر و رأی دهد واقعاً مشخص نیست بر چه اساسی بوده است.

شیری دیگر فردی است که سرپرست فدراسیون به او حکم عضویت در کمیته فنی داده است. او بازنشسته نیروهای مسلح است قبلاً مسئول امور پشتیبانی فدراسیون بود که بعد رئیس کمیته مسابقات شد.

سه گانه رشته المپیکی و البته نوپا در ایران است و آن طور که باید و شاید در این سال‌ها به آن پرداخته نشده است اما با این وجود ورزشکارانی هستند که در این رشته فعالیت کرده اند و اکنون هم دیگر ورزشکار نیستند و می‌توان از دانش فنی آنها استفاده کرد مانند مقصود شبیری، محمد خاتونی، احسان امینیان. اما به نظر می‌رسد مسئول امور بین الملل فدراسیون و مسئول پیشین امور پشتیبانی فدراسیون فنی‌تر از این نفراتی هستند که روزی ورزشکار بودند و میادین مختلفی را هم تجربه کرده اند.

*اعضای جدید کمیته فنی سه گانه

سیامک امیری: مسئول امور بین الملل فدراسیون

محمد منصورزاده: مربی تیم ملی بود که رشته اصلی او شنا است.

رسول مشهدلو: رئیس هیأت زنجان

محمد کاظم حججی: رئیس هیأت قم

فرامرز رنجکش: رئیس هیأت آذربایجان شرقی

سمانه قائد زاده: رئیس هیأت هرمزگان

محمد شیری: مسئول کمیته مسابقات

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.