صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / افتتاح قرارگاه پیگیری بیانیه گام دوم انقلاب در دانشگاه علم و صنعت
افتتاح قرارگاه پیگیری بیانیه گام دوم انقلاب در دانشگاه علم و صنعت

رییس پژوهشکده مهندسی خودرو خبر داد

افتتاح قرارگاه پیگیری بیانیه گام دوم انقلاب در دانشگاه علم و صنعت

رئیس پژوهشکده مهندسی خودروی دانشگاه علم و صنعت ایران از برگزاری مراسم اعلام موجودیت «قرارگاه پیگیری بیانیه گام دوم انقلاب» در روز دوشنبه، 20 اسفندماه در سالن جلسات پژوهشکده مهندسی خودرو خبر داد.

دانشگاه علم و صنعت

به گزارش کسب و کار نیوز، دکتر شجاعی فرد با اعلام این خبر اظهار کرد: قرارگاه پیگیری بیانیه گام دوم انقلاب، با عضویت اعضای هیأت علمی زیر چهل سال دانشگاه، در قالب ۷ کارگروه به منظور برنامه‌ریزی برای اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب- که اخیراً از سوی مقام معظم رهبری خطاب به ملت ایران صادر شده است- تشکیل شده و در هفته جاری طی مراسمی با حضور دکتر ذاکری، رئیس دانشگاه و حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیمی نژاد، مدیر دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه اعلام موجودیت خواهد کرد.

شجاعی فرد در خصوص تشکیل این قرارگاه در دانشگاه علم و صنعت ایران گفت: برای اجرای فرمان مقام معظم رهبری، دانشگاه علم و صنعت ایران در اقدامی عملی، این قرارگاه را تشکیل داده و در آن، هفت کارگروه مبتنی بر گام دوم و سرفصل‌ها و توصیه‌های اساسی در پرتو امید و نگاه خوش‌بینانه به آینده «بیانیه گام دوم انقلاب» رهبری تشکیل شده تا با برنامه‌ریزی برای عملیاتی کردن این دستورات، در جهت اجرایی شدن بیانیه رهبری گام بردارد.

وی گفت: برنامه‌های این قرارگاه و روش‌های اجرایی که در این کارگروه‌ها تدوین خواهند شد، برای دفتر نشر آثار مقام معظم رهبری ارسال می‌شود تا از طریق دفتر نشر، به ارگان‌های مختلف جهت اجرایی شدن ارسال شود.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه علم و صنعت، در قرارگاه پیگیری بیانیه گام دوم انقلاب، تعدادی از اساتید پیشکسوت که دوران شکوهمند شکل گیری انقلاب اسلامی را درک کرده‌اند، به عنوان مشاور فعالیت دارند تا از تجربیات ارزنده آنان استفاده شود. این قرارگاه به عنوان واحد ستادی، از اعضای هیأت علمی جوان زیر چهل سال دیگر دانشگاه‌های کشور نیز عضو می‌پذیرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.