صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / آغاز همکاری واحد علوم و تحقیقات و دانشگاه دمشق
آغاز همکاری واحد علوم و تحقیقات و دانشگاه دمشق

آغاز همکاری واحد علوم و تحقیقات و دانشگاه دمشق

تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات و دانشگاه دمشق با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و وزیر آموزش عالی سوریه به امضا رسید.

واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد

به گزارش کسب و کار نیوز، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در رأس هیأت دانشگاهی متشکل از حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر، دکتر محسن نفر معاون علوم پزشکی، دکتر رضا مسعودی سرپرست واحد علوم و تحقیقات و دکتر بهروز طهماسب کاظمی مشاور و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی به دمشق پایتخت سوریه سفر کرد.

در جریان این سفر ۲ روزه، ضمن مذاکرات فشرده و راهبردی، تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات و دانشگاه دمشق با حضور دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر بسام بشیر ابراهیم وزیر آموزش عالی سوریه به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر طهرانچی در این سفر با وزیر آموزش عالی، معاونان وی و دکتر محمدماهر قباقیبی رئیس دانشگاه دمشق دیدار و گفت‌وگو کرد و از دانشکده دندانپزشکی، علوم انسانی و هنر و بخش‌های مختلف دانشگاه دمشق بازدید کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.