صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / مرزبان: گل استقلال خطا بود/ اطمینان قلبی دارم که در لیگ می‌مانیم

مرزبان: گل استقلال خطا بود/ اطمینان قلبی دارم که در لیگ می‌مانیم

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان می‌گوید هدفش کسب یک امتیاز مقابل استقلال بود ولی نتوانست به آن دست پیدا کند.

علیرضا مرزبان

به گزارش کسب و کار نیوز، علیرضا مرزبان بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال گفت: بعد از اتفاقاتی که در طول هفته رخ داد و عدم تمرین در ۴ روز که باعث شد احساس عدم اطمینان به سرنوشت خود داشته باشیم، سعی کردیم در یک روز تیم را آماده کنیم تا از نظر روانی و تاکتیکی تیم آماده باشد. نسبتاً بازی خوبی را انجام دادیم و سعی کردیم فضاها را کنترل کنیم و مکان و زمان را کنترل کنیم. یک نبرد یک بر یک داشتیم که شانس بزرگ بود. در دیدار با استقلال نمی‌توانید شانس زیادی داشته باشید و ما موقعیت خود را از دست دادیم. آنها نیز می‌توانستند با ضد حمله گل بعدی را بزنند. به خاطر شهامتی که بازیکنانم داشتند از آنها تشکر می‌کنم و از تیم خود راضی هستم اما نتیجه مطابق میل ما نبود. کسب یک امتیاز هدف ما بود اما این اتفاق رخ نداد. ما روی ضربات ایستگاهی شانس داشتیم. خوشحالم که فوتبال ایران یک بازی پر تحرک را دید و با وجود درگیری، بازی جوانمردانه را دیدیم که فرصت خوبی برای فوتبال شرافتمندانه بود.

مرزبان در ادامه درباره آینده نفت مسجد سلیمان، اضافه کرد: روند مثبتی داریم و با توجه به بازی‌های خانگی، می‌توانیم نتایج را تغییر دهیم. ۵ امتیاز و تفاضل گل بهتری نسبت به تیم‌های پایین‌تر داریم و باید این فاصله حفظ شود. بازی‌های سخت ما بعد از عید است و برای آن زمان وقت داریم تا با تصمیمات مدیریت، شرایط را تغییر دهیم. گاهی اوقات مدیران فکر می‌کنند بازیکنان برده آنها هستند و با بازیکنان خوب رفتار نمی‌شود. خوشحالم که در مجموعه نفت، مدیرعامل و هیات مدیره به تیم قولی دادند که اجرایی است و اطمینان دارم این کار انجام می‌شود. با پرداختی مناسب، بازیکنان می‌توانند شب عید شرایط خوبی داشته باشند. تیم من با حضور من هیچگاه بازنده نبود. ما از آخر جدول شروع کردیم و اما اکنون ۱۸ امتیاز داریم. رقابت اصلی ما برخی از تیم‌ها برای بقا در لیگ است و این موضوع اهمیت زیادی دارد. سعی می‌کنیم در بازی‌های بزرگ مانند سپاهان و استقلال، امتیاز کسب کنیم. در خانه هواداران به ما کمک می‌کنند و در خانه تیم بهتری هستیم زیرا بازیکنان ما تجربه کمی دارند. اطمینان قلبی دارم که تیم ما باقی می‌ماند و شرایط ما به ما کمک می‌کند که از آینده مطمئن باشیم.

وی درباره داوری گفت: من با یک بازیکن بحث داشتم و به سمت داور اعتراض نکردم. بازی کاملاً بدون جنجال بود و گلی که خوردیم یک خطا بود اما اعتراضی نداشتیم. می‌دانیم که گاهی اوقات سوت‌های ۵۰-۵۰ خوشگل زده نمی‌شوند و این جزئی از فوتبال است و داوری مشکل نداشت. منظور من این بود که داور باید قدرت خود را نشان دهد و به داور اعتراضی ندارم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.