صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / برانکو: لایق پیروزی بودیم/ ترابی بازی با السد را از دست داد
برانکو: لایق پیروزی بودیم/ ترابی بازی با السد را از دست داد

برانکو: لایق پیروزی بودیم/ ترابی بازی با السد را از دست داد

سرمربی پرسپولیس می‌گوید هافبک مهاجم تیمش دیدار با السد را به دلیل مصدومیت از دست داد.

برانکو و کامیابی‌نیا

به گزارش کسب و کار نیوز، برانکو ایوانکویچ سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر نساجی که به تساوی یک بر یک انجامید، گفت: قبل از هر چیزی به بازیکنان دو تیم تبریک می‌گویم که چنین بازی را به نمایش گذاشتند. به هواداران دو تیم تبریک می‌گویم که در چنین بارانی تیم خود را تشویق کردند.

وی ادامه داد: بازیکنانم علی رغم برنامه فشرده لیگ برتر، تلاش زیادی را انجام دادند. چیزی که من را به عنوان مربی خوشحال می‌کند این است که بعد از بازی با پاختاکور خستگی و بی‌انگیزگی را در بازیکنان ندیدیم. لیاقت پیروزی را در این دیدار داشتیم. به بازیکنانم تبریک می‌گویم زیرا تا لحظه آخر جنگیدند و فرمشان افت نکرد. بازی به بازی بهتر می‌شویم. ترابی را برای بازی با السد از دست دادیم اما این کار ما است و باید انجامش دهیم.

برانکو درباره پیشنهاد سازمان لیگ برای تعویق این دیدار اضافه کرد: من گفتم که برنامه ما فشرده است اما چه زمانی گله کردم؟ سازمان لیگ پیشنهاد کرد که در نوروز بازی کنیم اما آیا باید این کار را می‌کردیم؟ تا حالا کدام تیم در تعطیلات عید بازی کرده است؟ آیا شما انتظار دارید ۴ روز قبل از داربی، در لیگ برتر به میدان رویم؟

او درباره شکایت مدیربرنامه‌های دروازه‌بان پرسپولیس و بازی کردن بیرانوند گفت: اگر بیرانوند محروم بود و بازی کرده پس باید نتیجه بازی ما ۳ بر صفر شود که نشد.

در این میان مدیر رسانه‌ای پرسپولیس گفت: کمیته تعیین وضعیت مرجع محروم اعلام کردن یا نکردن بیرانوند نیست و تنها کمیته انضباطی و آقای شکوری هستند که می‌توانند این قضیه را به ما اعلام کنند.

ادامه دارد..

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.