صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / لیکنز: می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ماشین‌سازی بزنیم/ از دیدن جمعیت کم در ورزشگاه تعجب کردم
لیکنز: می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ماشین‌سازی بزنیم/ از دیدن جمعیت کم در ورزشگاه تعجب کردم

لیکنز: می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ماشین‌سازی بزنیم/ از دیدن جمعیت کم در ورزشگاه تعجب کردم

سرمربی تراکتورسازی تبریز می‌گوید تیمش می‌توانسته گل‌های بیشتری به ماشین‌سازی بزند.

دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و سپاهان اصفهان

به گزارش کسب و کار نیوز، لیکنز سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز در نشست خبری بعد از بازی با ماشین‌سازی تبریز گفت: به خاطر گرفتن سه امتیاز در داربی خوشحالم. به سرمربی تیم حریف هم به خاطر عملکرد خوبشان تبریک می گویم. پیش‌بینی بازی سختی را کرده بودیم و در نیمه نخست نیز فرصت‌های زیادی داشتیم. این منطقی است که وقتی فرصت‌های زیادی از دست می‌دهی، امکان گل خوردن هم داری. من از قبل نگران این بازی بودم چرا که ماشین سازی تیم خوبی است و مسابقه سختی پیش رو داشتیم. به خاطر کارت‌های زرد صحبت نمی‌کنم اما داوران به دنبال حرکات نمایشی بودند. سوگیتا عملکرد خوبی داشت و برای اینکه خسته نشود، تعویضش کردیم. مسعود شجاعی را هم به خاطر سه اخطاره بودن بیرون کشیدیم تا از بازی هفته آینده محروم نباشد. فرصت گل‌های بیشتری داشتیم اما این اتفاق نیفتاد. به خاطر تمرین‌های پرفشار، بازیکنانم با طراوت نبودند. پیش از سال جدید، بازی مهمی مقابل پدیده داریم که امیدوارم با روحیه بالا به استقبال سال جدید برویم.

او افزود: در نیمه نخست فرصت‌های زیادی از دست دادیم. عملکردمان در این نیمه چیزی نبود که می‌خواستم. ضمن اینکه شانس هم آوردیم. از جمعیت کمی که آمده بودند، تعجب کردم. تمام بازی‌های خانگیمان را برده بودیم و در خارج از خانه نیز عملکرد خوبی داشتیم. کار کردن با جرج لیکنز کار راحتی نیست و از تمام افرادی که کنارم هستند تشکر می‌کنم.

سرمربی تراکتورسازی همچنین خاطرنشان کرد: از تمام هوادارانی که امروز ما را تنها نگذاشتند تشکر می‌کنم. این طبیعی است که مردم در آستانه سال جدید به دنبال انجام خرید باشند. ما هواداران پرشوری داریم که بهترین در ایران هستند. ما بعد از بازی با پدیده به تعطیلات نوروزی خواهیم رفت. جمعه بازی مهمی با پدیده داریم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.