صفحه اصلی / اجتماعی / حوادث و انتظامی / سرقت فرش از قالیشویی
سرقت فرش از قالیشویی

سرقت فرش از قالیشویی

رئیس کلانتری مشیریه از دستگیری سارق ۵۰ تخته فرش قالیشویی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال مسروقه را ۲ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

قالیشویی در آستانه نوروز - همدان

به گزارش کسب و کار نیوز، سرهنگ سید امین موسوی پور گفت: ۱۰ اسفند ماه سال جاری یکی از مالکان قالیشویی به کلانتری مراجعه و ضمن اعلام سرقت ۵۰ تخته فرش از قالیشوئی‌اش، اظهار داشت: تعداد ۵۰ تخته فرش شسته شده ضمن بارگیری بر وانت نیسان قالیشویی تحویل کارگر قالیشویی داده‌ام تا فرش‌ها را در منازل مشتریان تحویل آنان بدهد ولی از زمان حرکت تا کنون به کارگاه برنگشته و فرش‌ها را به مشتریان تحویل نشده است.

وی با اشاره به اینکه شاکی از محل سکونت کارگر اطلاعی نداشت، مشخصات ظاهری کارگر از شاکی گرفته و تصویری از متهم ترسیم و در اختیار گشت‌های انتظامی قرار داده شد، ادامه داد: شناسایی متهم ادامه داشت تا اینکه مأموران انتظامی در روز گذشته هنگام گشت زنی در سطح حوزه متوجه رفتار مشکوک راننده یک دستگاه وانت نیسان می‌شوند.

رئیس کلانتری ۱۶۹ مشیریه تصریح کرد: مأموران مدتی خودرو را تحت تعقیب قرار می‌دهند و ضمن استعلام پلاک انتظامی آن مشخص می‌شود که خودروی موصوف مسروقه و دارای سابقه ثبت سرقت است.

وی افزود: با شناسایی خودروی قالیشویی، ماموران دستور توقف می‌دهند ولی راننده خودرو به سرعت خود افزایش می‌دهد و سعی می‌کند از محل متواری شود اما پس از دقایقی تعقیب و گریز مأموران ضمن توقیف خودرو موفق به دستگیری راننده آن می‌شوند.

موسوی پور با بیان اینکه متهم که از ارائه مدارک خودرو عاجز بود به کلانتری منتقل شد و در تحقیقات پلیسی به سرقت ۵۰ فقره فرش و وانت نیسان کارگاه اعتراف کرد، گفت: متهم سابقه دار است و اعتیاد به مواد مخدر دارد. علت سرقت فرش‌ها را تأمین هزینه مصرف مواد مخدر اظهار کرده است. در تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم فرش‌های را به مالخران اموال مسروقه فروخته است.

وی در پایان اظهارکرد: کارشناسان ارزش ریالی فرش‌ها را ۲ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند و شناسایی مالخران و کشف اموال مسروقه در دستور کار پلیس قرار دارد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مهارت‌آموزی ۱.۵ میلیون سرباز تاکنون/ ارائه تسهیلات مالی و شغلی به سربازان ماهر

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار محمدجواد زاده‌کمند درباره فعالیت قرارگاه مهارت آموزی سربازان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.