صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / امیدبخشی به مردم رسالت مهم رسانه‌ها است

ناظمی:

امیدبخشی به مردم رسالت مهم رسانه‌ها است

مدیرکل مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان گفت: امید بخشی به مردم رسالت رسانه‌هاست.

مازیار ناظمی

به گزارش کسب و کار نیوز، مازیار ناظمی در گردهمایی مدیران روابط عمومی ادارات کل ورزش و جوانان شمال‌غرب کشور که در سالن جلسات فرهنگسرای جوان ارومیه برگزار شد با بیان اینکه باید نقاط قوت موجود را نشان داد و تقویت نمود افزود: امید بخشی و ایجاد شور و نشاط از رسالت‌های مهم رسانه‌هاست.

مدیرکل مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه جنگ اقتصادی با جنگ روانی عجین است افزود: امروزه میدان داری از عرصه رسانه‌های رسمی به رسانه‌های مجازی تغییر کرده است.

وی با تاکید بر اینکه رسانه باید نقد منصفانه و اخبار صحیح منتشر کنند اضافه کرد: نباید اجازه داد نبض اطلاع رسانی کشور به دست ناشران اخبار سیاه بیفتد زیرا با توجه به تحریم‌های اقتصادی حاکم بر کشور، وظیفه داریم از تبدیل آن به جنگ روانی در لایه‌های مختلف جامعه جلوگیری کنیم.

ناظمی با اشاره به اینکه توجه به موضوع جوانان از موضوعات مهم کشور است، اظهار کرد: ایجاد امید در بین مردم و جوانان نیاز روز است و نباید با اخبار ناامید کننده چهره آینده کشور را ناگوار ترسیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات اقتصادی در کشور را نمی‌توان کتمان کرد و تحریم‌های ناعادلانه کشور را دچار مشکل کرده گفت: در طول ۴٠ سال انقلاب در رشته‌های مختلف ورزشی موفقیت‌های خوبی کسب کرده‌ایم که از این بین ١٧ برابر شدن مدال‌آوری بانوان در بازی‌های آسیایی و ٨۵٠ برابری مدال آوری در سطوح بین‌المللی را یکی از نقاط قوت حوزه ورزش بانوان می‌توان برشمرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.