صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / پاسخ جنبش النجباء به تصمیم آمریکا درباره “تروریستی خواندن” این گروه
پاسخ جنبش النجباء به تصمیم آمریکا درباره “تروریستی خواندن” این گروه

پاسخ جنبش النجباء به تصمیم آمریکا درباره “تروریستی خواندن” این گروه

جنبش "النجباء" عراق در اولین واکنش خود به تصمیم واشنگتن درخصوص قرار دادن نام این جنبش در لیست "سازمان‌های تروریستی" اعلام کرد که این تصمیمی ظالمانه است و در واقعیت چیزی را تغییر نمی‌دهد.

النجباء

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از سومریه نیوز، هاشم الموسوی، سخنگوی جنبش النجباء در بیانیه‌ای اعلام کرد آمریکا استحقاق و مشروعیتی ندارد که ما را به تروریسم متهم کند و تحمیل توصیه‌هایش بر ملت‌ها نوعی خیال باطل است.

در این بیانیه همچنین آمده است: در فکر انقلابی ما رضایت دولت آمریکا یعنی خود تروریسم، زیراکه تو نماینده اراده آن هستی و هر آنچه اراده کرد باید انجام دهی.

الموسوی همچنین گفت: ما هیچ منافع اقتصادی و مالی نداریم اما ما گنجینه‌ای از جانفشانی‌ها داریم که هیچ نیرویی در جهان نمی‌تواند  آن را مصادره کند و قانونی که از قاتلان مردم و نمایندگان جانیان حمایت می‌کند ارزشش قرار گرفتن زیر پاهای مجاهدان است.

سخنگوی جنبش النجباء تصریح کرد: این تصمیم ظالمانه آمریکا فراتر از یک جنگ روانی نیست و چیزی را در واقعیت تغییر نمی‌دهد. اتهام اکرم الکعبی دبیرکل جنبش النجباء به تروریسم تلاشی آمریکایی است که هرگز اراده ما در مقابله با تروریسم و دفاع از حاکمیت کشور را از بین نمی‌برد.

وزارت خزانه‌داری آمریکا جنبش النجبای عراق و دبیرکل آن، شیخ اکرم الکعبی را تحریم کرد.

الکعبی یک شخصیت دینی عراقی است که وزارت خزانه‌داری آمریکا در سال ۲۰۰۸ به اتهام واهی تهدید امنیت و ثبات عراق تحریم‌هایی را علیه او اعمال کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مورگان استنلی پیش‌بینی کرد/ارزهای دیجیتال جایگزین دلار در تجارت اعضای بریکس می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بانک مورگان استنلی گزارشی با عنوان «دلارزدایی دیجیتال؟» منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.