صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / علیرضا حیدری: آقای صالحی امیری حالا نوبت حمایت شماست!

پس از حضور کشتی پهلوانی ایران در بازی‌های اروپایی ۲۰۱۹

علیرضا حیدری: آقای صالحی امیری حالا نوبت حمایت شماست!

رئیس فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی گفت: ما بدون هیچ اسپانسر و کمک هیچ ارگانی کشتی پهلوانی را به عنوان یک رشته نمایشی به بازی‌های اروپایی ۲۰۱۹ اضافه کردیم و حالا نوبت مسئولان ورزش و کمیته ملی المپیک است که از این رشته ملی حمایت کنند.

حضور علیرضا حیدری در ایسنا

علیرضا حیدری در رابطه با اضافه شدن کشتی پهلوانی به رشته‌های نمایشی بازی‌های المپیک اروپایی ۲۰۱۹، به خبرنگار ایسنا گفت: با توجه به عملکرد فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی در سالهای اخیر و با رایزنی‌هایی که انجام دادیم، موفق شدیم کشتی پهلوانی را به بازی‌های اروپایی ۲۰۱۹ اضافه کنیم و این رشته اصیل ایرانی در بخش نمایشی المپیک اروپایی حضور خواهد داشت که اتفاق بسیار مهمی برای ورزش ایران و کشتی پهلوانی است.

حیدری افزود: تاکنون این بحث ملی را بدون اسپانسر و بدون حمایت خاصی پیش برده ایم و حضور در بازی‌های اروپایی کار مهمی است که انجام داده ایم. البته از این پس به حمایت مسئولان ورزش احتیاج داریم تا کشتی پهلوانی ایران را به رشته‌های رسمی المپیک اروپایی و همچنین رویدادهای معتبر دیگر اضافه کنیم تا مدال آن در جدول مدال‌ها نیز حساب شود. از آقای صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک می‌خواهم که با توجه به پستهای اخیری که بدست آورده اند، با لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی و مسئولان ورزش بلاروس رایزنی کنند تا برای همین مسابقات نیز کشتی پهلوانی به رشته‌های رسمی المپیک اروپایی اضافه شود. در واقع ما با دست خالی وظیفه مان را انجام داده ایم و حالا نوبت آقای صالحی امیری است که از نفوذ و سمت‌های اخیرش استفاده کند تا از کشتی پهلوانی حمایت کند.

رئیس فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی با اشاره به برگزاری بازی‌های جهانی ساحلی در آمریکا و بازی‌های آسیایی ساحلی در قزاقستان، گفت: برای حضور کشتی پهلوانی در المپیک بازی‌های جهانی ساحلی در آمریکا و همچنین المپیک آسیایی ساحلی در قزاقستان رایزنی‌های لازم را آغاز کرده ایم و از وزیر ورزش و رئیس کمیته المپیک هم می‌خواهم وارد کار شوند تا با حمایتها و رایزنی‌هایشان به این امر مهم کمک کنند تا ورزش ملی و اصیل ایران بیش از پیش در جهان شناخته شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.