صفحه اصلی / سرخط خبرها / در حوزه فرهنگی هر چقدر سرمایه‌گذاری شود هنوز جا دارد
در حوزه فرهنگی هر چقدر سرمایه‌گذاری شود هنوز جا دارد

دبیر شورای فرهنگی وزارت کشور:

در حوزه فرهنگی هر چقدر سرمایه‌گذاری شود هنوز جا دارد

مشاور وزیر و دبیر شورای فرهنگی وزارت کشور در جلسه شورای فرهنگی استانداری با تقدیر از اهتمام اعضای شورای فرهنگی استانداری و فرمانداری ها گفت: با توجه به پراکندگی که در مجموعه فعالیت‌های فرهنگی در استانداری‌ها وجود داشت، بر اساس تدبیر وزیر کشور تجمیع فعالیت‌های فرهنگی در ستاد وزارت کشور و در استانداری‌ها در قالب شورای فرهنگی تصویب شد تا اقداماتی که در ستاد وزارت کشور در جهت همسان سازی و هماهنگ سازی موضوعات ابلاغ می شود در استانداری ها نیز در قالب شورای فرهنگی انجام شود.

به گزارش کسب و کار نیوز- قشقایی اضافه کرد: همه ساله اقدامات انجام شده در راستای ترویج فرهنگ نماز در استانداری‌های سراسر کشور مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: در سال گذشته فعالیت های انجام شده در راستای امر به معروف و نهی از منکر در استانداری ها نیز مورد ارزیابی قرار گرفت.

قشقایی گفت: در حوزه فرهنگی هر چقدر سرمایه‌گذاری شود هنوز جا دارد چرا که اعتقاد داریم معنویت باعث ایجاد انگیزه برای خدمت رسانی بیشتر به مردم در سطح جامعه می گردد و هرچه اهتمام بیشتری در مسائل اعتقادی و فرهنگی صورت گیرد؛ می تواند در ارائه خدمت بی منت به مردم موثر باشد.

مشاور وزیر کشور و دبیر شورای  وزارت کشور گفت: بر اساس بررسی‌های صورت‌گرفته روزانه پنج میلیون نفر به ادارات در سطح کشور مراجعه می‌کنند که اگر این پنج میلیون نفر با رضایتمندی امورات مورد نیازشان انجام شود این خود باعث ایجاد رضایتمندی در بخش زیادی از مردم و جامعه می‌شود.

وی ادامه داد: اگر بخشی از این مردم با نارضایتی برگردند این نارضایتی به اعضای خانواده آنان و کسانی که با آنها در ارتباط هستند نیز منتقل می‌شود و در مجموع باعث نارضایتی بخش عظیمی از جامعه می شود.

وی خاطر نشان کرد: لذا باید در ایجاد انگیزه در جهت ارائه خدمت به مردم سرمایه گذاری شود، در واقع بسترسازی در امور معنوی یکی از راههای ایجاد انگیزه برای خدمت رسانی بیشتر در دستگاههای اجرایی است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.