صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / تصمیم سرنوشت ساز مرادی/ مسئولان به سهراب بله می‌گویند؟

تصمیم سرنوشت ساز مرادی/ مسئولان به سهراب بله می‌گویند؟

در شرایطی که گفته می‌شد تصمیم گیری برای نوع درمان سهراب مرادی بر عهده خود این وزنه بردار گذاشته شد، مرادی هم تصمیم نهایی خود را گرفت و آن را به مسئولان اعلام کرد و اکنون منتظر پاسخ آنها است.

سهراب مرادی

به گزارش کسب و کار نیوز، سهراب مرادی در سالهای اخیر توانست نام خود را بیشتر از گذشته در وزنه برداری جهان مطرح کند. او در هر مسابقه که حاضر می‌شد بهترین اتفاقات را رقم می‌زد و با جابجایی رکوردهای جهان توانایی خود را بیشتر از قبل به رخ حریفان می‌کشید. اما در شرایطی که همه او را از شانس‌های مسلم کسب مدال در المپیک توکیو می‌دانستند و امید زیادی به افتخارآفرینی مجددش داشتند، ناگهان خبر از مصدومیتش به گوش رسید و مشخص شد این وزنه بردار با مصدومیت بسیار جدی مواجه شده است. سهراب مرادی مدتی است به جای حضور در تمرینات به دنبال راه چاره‌ای برای درمان دیسک کمرش می‌گردد تا دوباره تمرینات خود را ادامه دهد.

البته حرف و حدیث در مورد نوع درمان او هم در این مدت زیاد بود برخی‌ها می‌گفتند باید عمل شود و برخی دیگر معتقد بودند با فیزیوتراپی و استراحت مشکل او حل می‌شود و در نهایت هم تصمیم را برعهده خود این وزنه بردار گذاشتند.

مرادی هم که با فیزیوتراپی و آب درمانی به نتیجه‌ای نرسیده تصمیم دیگری گرفته تا بیشتر از این زمان را از دست ندهد. او به این نتیجه رسیده بهتر است در آلمان تحت مداوا قرار گیرد و حتی کلینیکی را هم در این مورد مد نظر قرار داده است. با توجه به اینکه در این کلینیک ابتدا راه‌های درمانی دیگری را دنبال می‌کنند و عمل جراحی گزینه آخرشان است، به نظر می‌رسد حضور او در این کلینیک و استفاده از راه‌های درمانی جدید می‌تواند راهکار خوبی باشد تا بدون نیاز به عمل جراحی هر چه زودتر پروسه درمانش تکمیل شود و دوباره به تمرینات برگردد.

رضا یزدانی از کشتی گیران شاخص ایران هم زمانی که از ناحیه آشیل پا دچار مصدومیت شدید شد، تصمیم گرفت خارج از کشور عمل جراحی کند و او هم آلمان را انتخاب کرد و اتفاقاً هم از عمل جراحی خود بسیار راضی بود و حتی دوباره توانست به تشک کشتی برگردد. سهراب مرادی هم یکی از سرمایه‌های با ارزش ورزش ایران است بنابراین باید بهترین راه را برای درمان این ورزشکار انتخاب کرد چراکه در این میان بحث یک طلای المپیک هم مطرح است.

مرادی هم تصمیم خود را به مسئولان گفته و اکنون دیگر ریش و قیچی در دست مسئولان است و باید دید با تصمیم او موافقت می‌کنند و هر چه سریع‌تر شرایط حضور این وزنه بردار را در آلمان فراهم می‌کنند یا خیر.

در این میان زمان از همه چیز مهمتر است. سهراب مرادی برای رسیدن به المپیک باید مسابقات گزینشی خود را کامل کند و او تاکنون در دو مسابقه شرکت کرده و چهار مسابقه دیگر را پیش رو دارد از این رو بهتر است هر چه زودتر تصمیم جدی در مورد این وزنه بردار گرفته شود تا بیشترین از این زمان را از دست ندهد و بتواند دوباره به تمرینات بازگردد و آماده حضور در میادین شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.