صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / از کاشت درخت امید تا درخت دانش
از کاشت درخت امید تا درخت دانش

برنامه‌های هفته درختکاری اعلام شد؛

از کاشت درخت امید تا درخت دانش

برنامه‌های هفته درختکاری در تهران با کاشت درخت امید توسط پیروز حناچی - شهردار تهران - آغاز می‌شود.

کاشت نهاد در روز درختکاری - کوهدشت

به گزارش کسب و کار نیوز، هفته درختکاری امسال در حالی آغاز می شود که فردا (۱۵ اسفند) شهردار تهران به همراه سعید نمکی – وزیر بهداشت – با حضور در بیمارستان شریعتی در مراسم کاشت درخت امید شرکت می‌کند. در سومین روز از هفته درختکاری، درخت ایثار و امنیت با حضور وزیرکشور، شهردار تهران، رییس شورای شهر تهران و خانواده معظم شهدا و ایثارگران در بهشت زهرا کاشته می شود.

همچنین قرار است که در چهارمین روز از این هفته، روز شنبه (۱۷ اسفندماه) شهردار تهران به همراه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اهالی فرهنگ و هنر درخت فرهنگ را در فرهنگسرای بهمن خواهند کاشت.

در پنجمین روز این هفته، درخت صلح و دوستی توسط شهردار تهران، محمد جواد ظریف – وزیرامور خارجه و سفرای مقیم تهران در باغ کتاب کاشته خواهد شد.

درخت دانش نیز در ششمین روز این هفته توسط شهردار تهران ، محمد بطحایی – وزیر آموزش و پرورش، اساتید دانشگاه و فرهنگیان، روحانیون و دانش آموزان در بوستان جنگلی چیتگر کاشته می‌شود.

آخرین روز هفته درختکاری نیز به نام درخت مادر نامگذاری شده و شهردار تهران با همراهی معصومه ابتکار – معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده و گروه های داوطلب مردمی در بوستان بانوان نرگس درخت خواهد کاشت.

بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان بوستانهای شهرداری تهران پیش بینی شده تا پایان اسفندماه و در راستای طرح استقبال از بهار بیش از ۲۰۰ هزار درخت در سطح شهر تهران کاشته شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تصمیم جدید دولت درباره یارانه‌های نقدی/ اعلام جزییات

به گزارش کسب و کار نیوز، با توجه به جداول بخش دوم لایحه بودجه سال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.