صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / پنجمین همایش بین المللی مدیریت استراتژیک برگزار شد
پنجمین همایش بین المللی مدیریت استراتژیک برگزار شد

پنجمین همایش بین المللی مدیریت استراتژیک برگزار شد

پنجمین همایش بین‌المللی مدیریت استراتژیک در سه محور اصلی حوزه تفکر استراتژیک٬ حوزه رقابتی و توانمندی‌های استراتژیک برگزار شد.

به گزارش کسب و کار نیوز، پنجمین همایش بین‌المللی مدیریت استراتژیک در سه محور اصلی حوزه تفکر استراتژیک٬ حوزه رقابتی و توانمندی‌های استراتژیک برگزار شد.

 نهاوندیان معاون اقتصادی رییس جمهور در این کنفرانس ضمن تاکید بر اهمیت و توجه به مدیریت استراتژیک گفت: گرچه اقتصاد ایران وارد تحریم های جدید شده است اما واقعیت این است که توانمندی اقتصاد ایران در این سالها بسیار فراتر رفته و از آسیب های سنگین سرافرازانه بیرون آمد.

 معاون اقتصادی رئیس جمهور با بیان اینکه ما هم در اقتصادمان وارد مرحله ای شده ایم که شوک هایی بر اقتصاد وارد شده است گفت: از زمستان ۹۶ اقتصاد ایران وارد مرحله جدیدی شده است، روندی که در چهار سال قبل از آن به سمت ثبات بیشتر، تورم کمتر و رشد اقتصادی افزون تر دنبال شده بود به یک باره با تکانه ای مواجه شد که اگرچه به اقتصاد وارد شد اما جنس آن سیاسی بود که هم طبیعت سیاسی خارجی داشت و هم طبیعت سیاسی داخلی.

گفتنی است ؛از برنامه‌های اصلی این کنفرانس می‌توان به برگزاری نخستین دوره جایزه ملی استراتژی اشاره کرد که ارزیابی دقیق و ارائه بازخورد اختصاصی، فراهم‌سازی زمینه برای تبادل تجارب موفق میان سازمان‌ها و معرفی سازمان‌ها و مدیران برگزیده به جامعه علمی و حرفه‌ای کشور ازجمله بخش‌های کلیدی این جایزه است.

از جمله مهمانان این همایش مدیران ارشد سازمان‌ها، مدیران حوزه استراتژی شرکت‌ها، مدیران توسعه منابع انسانی، مالی، بازاریابی و کسب و کار و همچنین کارشناسان حوزه کسب و کار  بودند.

همچنین مطالعه کنید:

فرار‌های مالیاتی دیجیتال کشور شناسایی می‌شوند

به گزارش کسب و کار نیوز ، مولود محرابیان مدیر پروژه معماری یکپارچه فناوری اطلاعات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.