صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / واکنش مدال‌آوران پاراآسیایی جاکارتا به ابهام در پرداخت پاداش‌ها
واکنش مدال‌آوران پاراآسیایی جاکارتا به ابهام در پرداخت پاداش‌ها

واکنش مدال‌آوران پاراآسیایی جاکارتا به ابهام در پرداخت پاداش‌ها

پس از صحبت‌های اخیر داورزنی معاونت ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش پیرامون این که پاداش‌های معوقه ورزشکاران پس از جنگ اقتصادی پرداخت خواهد شد، جمع زیادی از مدال‌آوران پاراآسیایی و پارالمپیک نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند و اعلام کردند در برابر دریافت حق خود سکوت نخواهند کرد.

علیرضا مختاری

به گزارش کسب و کار نیوز، بعد از انتقاد مدال آوران پاراآسیایی نسبت به پرداخت پاداش‌های معوقه ورزشکاران بعد از جنگ اقتصادی، محمدرضا داورزنی در پاسخ به این انتقادات اعلام کرد: هر تعهدی که مطابق آئین نامه پاداش قهرمانان بر عهده ما باشد، انجام می‌دهیم و مشکلی از بابت انجام آن نداریم. برخی از قهرمانان و مربیان عزیز ملی از سخنان من دچار سو تفاهم شدند و همین جا اعلام می‌کنم همه ما یک خانواده هستیم و در کنار هم برای شادی دل مردم تلاش می‌کنیم.

داورزنی در عین حال تاکید کرد: هیچ مشکلی برای پاداش سکه بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا نداریم و ان‌شاءالله با تأمین منابع به سرعت انجام می‌شود.

معاون قهرمانی با اشاره به تحریم‌های اخیر آمریکا گفت: دشمن با این تحریم‌های ناعادلانه ظالمانه اتحاد مردم و کشور را هدف گرفته است و ما به آمریکا این اجازه را نمی‌دهیم. ان‌شاءالله با اتحاد و همدلی این شرایط ویژه را هم با سربلندی طی خواهیم کرد.

همچنین ژاله فرامرزیان معاون توسعه منابع و مدیریت وزارت ورزش در پاسخ به انتقادات ملی‌پوشان در خصوص پرداخت پاداش اظهار کرد: دولت تدبیر و امید در موضوع پرداخت قهرمانان و مدال آوران بسیار خوش حساب بوده به طوری که از سال ۹۰ تا ۹۶ تمام پاداش‌ها پرداخت شده است. خوشبختانه تا الان تعهدی از سوی وزارت ورزش و دولت نسبت به پاداش مدال آوران بر زمین نمانده است.

وی خاطرنشان کرد: ما در پرداخت پاداش سکه‌ای قهرمانان تا بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا مطابق وعده‌ای که دادیم در صورت تأمین منابع هیچ مشکلی نداریم و البته توجه داشته باشید پاداش هر سال در اعتبارات لایحه بودجه سال بعد پیش بینی می‌شود و از این جهت هیچ تأخیری نداریم.

فرامرزیان در پایان گفت: آئین نامه پاداش قهرمانان بعد از بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا تغییر کرده است و از مبنای سکه طلا خارج شد و از این به بعد مبنای پاداش قهرمانان به صورت امتیاز خواهد بود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.