صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / برانکو: گل دوم را کم داشتیم/ بودیمیر گلزن خوبی است
برانکو: گل دوم را کم داشتیم/ بودیمیر گلزن خوبی است

برانکو: گل دوم را کم داشتیم/ بودیمیر گلزن خوبی است

سرمربی پرسپولیس از عملکرد شاگرانش مقابل پاختاکور راضی است.

برانکو ایوانکوویچ

به گزارش کسب و کار نیوز، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری بعد از تساوی تیمش با پاختاکور، گفت: لیگ قهرمانان شروع شد. سخت‌ترین و مشکل ترین بازی در آسیا. دیروز هم گفتم انتظار یک بازی سخت و درگیرانه را داریم که همین طور هم شد. مایلم به بازیکنانم تبریک بگویم و هیچ ایرادی نمی‌توانم از آن‌ها بگیرم. همه تلاش شأن را کردند. البته گل دوم را برای رضایت کامل کم داشتیم.

وی افزود: از هواداران‌مان تشکر می‌کنم که حتی بعد از دریافت گل اول ما را تشویق کردند. پاختاکور ۸ ملی پوش دارد و انتظار این را هم داشتم که یک بازی سخت با نتیجه نامعلوم داشته باشیم. به بازیکنانم به خاطر جنگندگی تبریک می گویم. شاید کمی ناراحت باشند اما دلیلی برای ناراحتی نیست و باید به راه‌مان ادامه بدهیم.

او در مورد فشردگی بازی‌ها و خستگی بازیکنان پرسپولیس هم اظهار کرد: برنامه‌ها بسیار فشرده است. ما ۴ روز پیش هم بازی داشتیم اما بازیکنان خسته نبودند و خیلی شوق داشتند و دنبال نتیجه بودند. باید بدانیم که حریف ما سرحال بود چون استراحت کرده بودند. همیشه هم گفتم وقتی شما گزینه برد هستید اولین بازی در خانه سخت است. ۸ ملی پوش پاختاکور نشان دهنده کاربلد بودن پاختاکور است. آ ن‌ها می‌توانستند خیلی خطرناک‌تر از این هم باشند اگر تمرکز ما از دست می‌رفت.

برانکو درمورد نحوه بازی پرسپولیس هم بیان کرد: ما سعی می‌کنیم به روش‌های مختلف به گل برسیم. حریف در میانه زمین بسیار فشرده و منسجم بود. من از بازیکنان خواستم که از جناحین بیشتر حمله کنند. از جناحین بود که اکثر موقعیت‌های خطرناک را خلق کردیم. هنوز برای ارسال‌های باکیفیت مقداری کار داریم. موقعیت‌های خیلی خطرناک هم از کناره و هم از میانه ایجاد کردیم. اما حریف هم تیم خیلی خوبی بود که در کشورش تیم دوم جدول است و برای این فصل تقویت شده است.

سرمربی پرسپولیس در مورد کم بودن دوندگی بودیمیر هم گفت: او را باید بین دو نیمه تعویض می‌شد چون هنوز از ناحیه کشاله مشکل دارد ولی او ۷۰ دقیقه تحمل کرد. دنبال بازیکنی بودم که در محوطه ۱۸ قدم خطرناک باشد. همانطور که دیدید او گلزن خوبی است و دوست دارد بازی‌سازی هم بکند. او مثل علیپور تحرک ندارد اما مطابق با نحوه کار ما است.

او درپاسخ به این پرسش که چرا تیمش در این بازی برخلاف سال قبل شوت‌های کمی به سمت دروازه حریف می‌زند هم توضیح داد: اگر آمار را نگاه کرده باشید ما در این بازی ۱۶ شوت داشتیم که این خیلی زیاد است. از میانه زمین خیلی سخت می‌شد به شوت برسیم. با این وضع ما ۱۶ شوت زدیم که ۶ شوت در چارچوب بود.

برانکو در مورد اینکه فتاحی گفته بود پرسپولیس می‌توانست در ۵ روز اول عید بازی کند اما برانکو مخالف این موضوع بود هم گفت: بله همینطور است. اگر شما بازیکن بودید و فقط ۴ روز استراحت می‌کردید و ۵ روز بعدش دربی بود، آن موقع متوجه می شدید. ما طبق برنامه فیفا برنامه‌ریزی کردیم. تیم امید هم در این ایام اردو دارد. ما در این مدت چه چیزی به دست می‌آوردیم؟ اینکه می‌گوئید پرسپولیس فقط یک ملی پوش امید دارد قبول اما اسدی مهاجم سوم ما است. او را دست کم نگیرید. امروز نعمتی وارد زمین شد. چون ما همه چیز را به این شکل برنامه ریزی کردیم. با این کار چیزی به دست نمی‌آوردیم. شاید برای بازی با السد آماده‌تر می‌شدیم. البته اینگونه برنامه ریزی ها برای تیم‌های ایرانی مضر است. نمی دانم می‌شد طور دیگری برنامه ریزی کرد یا خیر.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.