صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / ابوترابی: به یک پوست اندازی اساسی با استفاده از ظرفیت جوانان لازم است

ابوترابی: به یک پوست اندازی اساسی با استفاده از ظرفیت جوانان لازم است

یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با تاکید بر این که موفقیت‌های کشور در تمام عرصه‌ها با نقش آفرینی جوانان میسر شده است گفت: امروز یک پوست اندازی اساسی خارج از آقازاده بازی با استفاده از ظرفیت جوانان برای کشور ضروری است.

ابوالفضل ابوترابی

ابوالفضل ابوترابی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به بیانیه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب و تاکید بر ضرورت حضرو جوانان در عرصه‌های مختلف بیان کرد: ما در جنگ تحمیلی با نقش آفرینی جوانان توانستیم پیروز شویم و در خصوص جنگ نیابتی که داعش برپا کرد باز هم به کمک جوانان توانستیم تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم. درست است که کسانی مثل شهید همدانیان را داشتیم اما قاطبه شهدا و جانبازان مدافع حرم جوانان بودند.

وی در ادامه بیان کرد: از سوی دیگر ما به کمک جوانان به یک ابرقدرت علمی تبدیل شده‌ایم. امروز ما در فناوری هسته‌ای، پزشکی، توانستیم به قدرت علمی تبدیل شویم. ما موفقیت‌های کشور را در تمام عرصه‌ها به جوانان مدیون هستیم.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس بیان کرد: برای عبور از مشکلات اقتصادی حال حاضر نیز فقط جوانان هستند که می‌توانند به ما کمک کنند. ما امروز جوانان بی‌نظیری از لحاظ متعهد بودن، شجاعت و خودساختگی و پرانرژی بودن داریم که می‌توانند ما را به یک ابر قدرت اقتصادی تبدیل کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: ‌بنده از همه قضات می‌خواهم که اجازه‌ی نقش آفرینی را به جوانان بدهند. مجلس و دولت باید به این موضوع توجه داشته باشند. بیانیه گام دوم حضرت آقا صرفاً نباید لقلقه صحبت مسئولان باشد بلکه باید نقش آفرینی کند.

وی در پایان گفت: نیروهای مسلح در تمام دستگاه‌ها باید کار را به دست جوانان دهد. یک پوست اندازی اساسی خارج از آقازاده بازی در استفاده از ظرفیت جوانان برای کشور ما ضروری است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.