صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / چهره آسیایی ذوب‌آهن با لیگ‌برتر متفاوت می‌شود؟
چهره آسیایی ذوب‌آهن با لیگ‌برتر متفاوت می‌شود؟

چهره آسیایی ذوب‌آهن با لیگ‌برتر متفاوت می‌شود؟

تیم فوتبال ذوب‌آهن به عنوان تیم نایب قهرمان فصل گذشته ایران کارش را در لیگ قهرمانان آسیا آغاز می‌کند اما شرایط امسالش در لیگ‌برتر، در دل هواداران این تیم برای کسب موفقیت در آسیا واهمه ایجاد می‌کند.

دیدار تیم‌های فوتبال ذوب آهن و ماشین‌سازی

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم فوتبال ذوب‌آهن ایران امروز اولین بازی خود را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌کند. این بازی از ساعت ۱۹ و در ورزشگاه فولاد شهر برگزار می‌شود. ذوب‌آهن برای رسیدن به این مرحله ابتدا الکویت کویت را در پایان ۱۲۰ دقیقه شکست داد و بعد از آن برابر الغرافه قطر در حالی که نیمه اول را با دو گل شکست خورده بود موفق شد در نهایت با نتیجه ۳ بر دو به پیروزی برسد.

نماینده ایران در گروه A با الوصل امارات و النصر عربستان و الزوراء عراق دیدار می‌کند.

ذوب‌آهن که فصل را با امید نمازی شروع کرد در ادامه راه علیرضا منصوریان را روی نیمکت خود دید. منصوریان هنوز نتوانسته است به شرایط این تیم در لیگ‌برتر سر و سامان بدهد اما با دو برد در لیگ قهرمانان آسیا انگیزه مضاعفی به تیمش تزریق کرده است. او که اعتقاد دارد بهترین تیم آنالیز ایران را در اختیار دارد در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت که تمام بازیکنان تیم الزوراء را آنالیز کرده‌اند تا بتوانند بهترین اطلاعات را در اختیار بازیکنان‌شان بگذارند.

باید دید حرف‌های منصوریان که گفته است لیگ قهرمانان آسیا را سکویی می‌داند تا بتوانند با بازی دادن به جوانان تیمش، در لیگ‌برتر ایران شرایط بهتری پیدا کنند، رنگ واقعیت می‌گیرد یا خیر؟

حکیم شاکر هم که به تازگی سرمربی الزوراء شده می‌گوید از هیچ تیم ایرانی از جمله ذوب‌آهن هراسی ندارند و برای بازی امروز تدابیر تاکتیکی مناسبی برای گرفتن بهترین نتیجه در نظر گرفته است. این تیم چند ملی‌پوش هم در اختیار دارد که از جمله آن‌ها می‌توان جلال حسن دروازه‌بان تیم ملی عراق اشاره کرد. هم‌چنین عماد رضا بازیکن عراقی سابق سپاهان در این تیم بازی می‌کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.