صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / نقوی‌حسینی: نقش‌آفرینی ایران در تحولات منطقه مهم‌ترین پیام سفر «اسد» به ایران بود
نقوی‌حسینی: نقش‌آفرینی ایران در تحولات منطقه مهم‌ترین پیام سفر «اسد» به ایران بود

نقوی‌حسینی: نقش‌آفرینی ایران در تحولات منطقه مهم‌ترین پیام سفر «اسد» به ایران بود

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تقویت محور مقاومت و نقش‌آفرینی جمهوری اسلامی ایران در تحولات منطقه را به عنوان پیام اصلی سفر اخیر بشار اسد به تهران برشمرد.

نقوی حسینی

سید حسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، در تبیین دستاوردهای سفر بشار اسد رییس جمهور سوریه به تهران، اظهار کرد: بعد از غلبه حکومت قانونی سوریه بر تروریست‌ها و حفظ امنیت و تمامیت ارضی این کشور، سفر بشار اسد به جمهوری اسلامی ایران را می‌توان سفر استراتژیک و مهمی تعبیر کرد.

وی توضیح داد: جمهوری اسلامی ایران طی ۶ سال گذشته در کنار ملت و دولت سوریه ایستاد و از همان ابتدا با تجاوز خارجی در سوریه و حضور تروریست‌ها در این کشور مخالفت کرد، لذا پیروزی محور مقاومت و به دنبال آن حضور بشار اسد در تهران از اهمیت بسزایی برخوردار است، چون این سفر حاوی پیام تشکر و قدردانی دولت و ملت سوریه از ایران بود.

به گفته این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در این سفر راهبردهای طرفین برای همکاری نیز مورد گفت‌وگو و مذاکره قرار گرفت.

نقوی حسینی در پایان حفظ وحدت بین دو کشور ایران و سوریه و تقویت محور مقاومت و نقش‌آفرینی جمهوری اسلامی ایران در تحولات منطقه را به عنوان پیام اصلی سفر بشار اسد به تهران برشمرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.