صفحه اصلی / سرخط خبرها / نظافت منزل ساعتی چند؟
نظافت منزل ساعتی چند؟

نظافت منزل ساعتی چند؟

فصل پایانی سال با هیاهوی بسیار می‌گذرد و هر صنفی سهمی از بازار اقتصادی شب عید برمی دارد و دقیقا همین ایام است که بازار برای برخی افراد و برخی شرکت ها از جمله شرکت‌های خدماتی و نظافتی که چند سالی است به عرصه خانه تکانی شب عید وارد شده‌اند داغ می شود.

نظافت منزل

به گزارش کسب و کار نیوز، شب های عید دوران اوج کار و شلوغی برای برخی حرفه هاست، هرچند شاید مشاغلی هم باشند که اوضاعشان در این ایام  کساد شود اما به ندرت پیش می آید کسی نتواند در این ایام کاسبی کند، بویژه اینکه نان برخی مشاغل این روزها در روغن است.

نکته مهم اینجاست که این شرکت ها زیر نظر اتحادیه یا صنف خاصی نیستند و همین امر شاید قدری نگران کننده است، این نگرانی زمانی رنگ بیشتری می گیرد که بدانیم خدمات دهندگان در این حوزه از مرزهای خانه ها گذشته و ساعات و روزهایی را در منازل و در کنار خانواده ها می گذرانند، پس تامین امنیت خانواده خدمات گیرنده در این میان نکته بسیار مهمی است و شاهد این مدعا نظافتچی های مهربانی هستند که سارقان حرفه ای منازل از کار درمی آیند، هرچند ضمانتی نیست که کارگرانی که برای نظافت به کار گرفته می شوند هم در برخی موارد با مشکلاتی از لحاظ تامین امنیت روبرو نشوند چرا که آنها نیز نمی دانند که در نهایت به کجا وارد می شوند.

از سویی این افراد سخت ترین کارها را در منازل انجام می دهند و دستمزدی که دریافت می کنند هرگز با زحمتی که می کشند برابری نمی‌کند، در بیشتر مواقع صاحبخانه ها با بی انصافی تمام کمترین دستمزد را به این افراد می دهند.

بنابراین با توجه به اینکه این شغل در این ایام بازار خوبی پیدا می‌کند بهتر است فعالیت های شرکت های وابسته به آن تحت نظر یک صنف انجام شود تا حقی از افرادی که در این بخش فعالیت دارند ضایع نشود و با توجه به مشکلاتی که در حین کار ممکن است برای این افراد ایجاد شود بتوانند با آرامش خاطر بیشتری فعالیت کنند و مطمئن شوند که صنفی پیگیر مطالبات آنها خواهد بود.

شاید با این اقدام افراد بیشتری بتوانند از کنار این سفره نان بخورند زیرا  این شرکت ها در اراک و در شهرهای بزرگ رشد بسیار چشمگیری داشته اند و ساماندهی آنها به یک ضرورت تبدیل شده است. با این اقدام علاوه بر کارگران صاحبخانه‌هایی که این افراد را برای نظافت به منازل خود می‌برند قطعا آرامش خاطر بیشتری خواهند داشت.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.