صفحه اصلی / استان ها / اردبیل / فروشندگان قیمت واقعی مرغ را رعایت نمی کنند

دادستان اردبیل:

فروشندگان قیمت واقعی مرغ را رعایت نمی کنند

دادستان اردبیل با اشاره به اینکه فروشندگان قیمت واقعی مرغ را رعایت نمی کنند باید برخورد قانونی از سوی بازرسان اعمال گردد.

مرغ

به گزارش کسب و کار نیوز، ناصر عتباتی قبل ظهر امروز در کمیته نظارت بر فرایند عرضه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی استان اردبیل افزود: فروشندگان قیمت واقعی مرغ را رعایت نمی کنند و بالاتر از قیمت مصوب به فروش می رسانند که باید برخورد قانونی از سوی بازرسان اعمال گردد. 

دادستان اردبیل با اشاره به تشدید برخورد قانونی با گرانفروشی مایحتاج عمومی در استان اظهار کرد: همزمان با فرار رسیدن عید نوروز نظارت بر بازار و برخورد قانونی با هر گونه گرانفروشی کالا بویژه مایحتاج عمومی تشدید می شود. 

عتباتی اضافه کرد: هرچند در حال حاضر وضعیت مناسبی در بازار حاکم است ولی بازرسان باید نظارت بیشتری داشته باشند و در صورت مشاهده هر گونه گرانفروشی برخورد ‌قانونی را اعمال کنند. 

وی ادامه داد: لازم است فرهنگ رافت ، انصاف و مروت در بین فروشندگان کالا تقویت شود تا مردم براحتی نیازهای خود را به قیمت مناسب تهیه کنند. 

دادستان اردبیل خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را بکار میبریم تا یک قیمت معقول در بازار میوه و دیگر نیازهای اساسی مردم وجود داشته باشد. 

در ادامه رامین صادقی، سرپرست صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل به  برپایی نمایشگاه بهاره استان ۱۵ اسفند ماه به منظور تنظیم قیمت‌ها در نقاط مختلف استان اشاره کرد. 

به گفته سرپرست صنعت، معدن، و تجارت استان، نظارت و کنترل بر بازار عید در استان اردبیل از اول بهمن ماه شروع شده و در اوایل نظارت‌ ها بیشتر حالت ارشادی داشت اما پس از ارائه تذکرات لازم در خصوص هر گونه نقض قوانین اقدام قانونی انجام خواهد شد. 

وی ادامه داد: برای عرضه کالاهای با تخفیف و کمتر از قیمت سطح بازار ۲۸ مکان در فروشگاه‌ های تعاون روستایی و فروشگاه ‌های زنجیره ‌ای و بزرگ اردبیل تعیین شده تا با حضور نهادهای نظارتی اقلام مورد نیاز توزیع شود. 

صادقی گفت: امسال ۲۱۵ تن گوشت گرم و ۵۸۵ تن گوشت منجمد برای تنظیم بازار گوشت و حمایت از مصرف کنندگان در استان توزیع شده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آبگرم‌ سرعین

تعطیلی آبگرم‌های سرعین تا اطلاع ثانوی

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حسن حسن‌پور امروز هفتم اسفند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.