صفحه اصلی / استان ها / کردستان / رانش زمین منجر به کج شدن چند اصله تیر برق در روستای نی آباد شد
رانش زمین منجر به کج شدن چند اصله تیر برق در روستای نی آباد شد

رانش زمین منجر به کج شدن چند اصله تیر برق در روستای نی آباد شد

مدیر برق شهرستان سروآباد، اعلام کرد: رانش زمین در چند نقطه مسیر روستای نگل به شهر سروآباد، سه اصله تیر چوبی 12متری را کج کرد.

کج شدن تیر چراغ برق در رانش زمین

پیمان زارعی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به این‌که طی بارش‌های اخیر که از روز پنج‌شنبه در استان کردستان آغاز شده بود، خاموشی‌هایی را به دنبال داشت، گفت: اکثر خاموشی‌ها در همان ساعات اولیه با تلاش نیروهای بخش فنی برق شهرستان سروآباد رفع شد.

وی افزود: طی این بارش‌های بی‌سابقه ۲ اصله تیر چوبی در روستای ژان در محور ژاورود شکسته شد که با جایگزینی تیر جدید، برق روستا بلافاصله وصل شد.

مدیر برق شهرستان سروآباد، با ذکر این‌که به دلیل بارش چشمگیر برف در ارتفاعات ژالانه، امکان عبور از آن مسیر وجود نداشت، گفت: پس از عبور جریان بارشی از جو استان، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جهت برف‌روبی مسیر ارتباطی اورامان – سروآباد اقدام کرده و اکیپ تعمیرات نیز برای رفع خاموشی عازم منطقه شدند.

وی با اذعان به این‌که بارش‌های جوی در چندین نقطه مسیر نگل به سروآباد، رانش زمین را به دنبال داشت، خاطرنشان کرد: رانش زمین در پشت روستای نی‌آباد واقع در ۱۰ کیلومتری شهر سروآباد، سه اصله تیر چوبی ۱۲متری را کج کرد که به دلیل وضعیت نامناسب زمین پس از رانش، احتمال تیرگذاری مجدد در این نقاط وجود نداشت.

زارعی در پایان با تأکید بر اینکه هر چه سریعتر باید مسیر جدیدی برای تیرگذاری در مناطقی که رانش در آنها به وقوع پیوسته است را تعریف کرد، یادآور شد: در صورت چپ شدن کامل تیرها، برق حدود ۱۵روستای این منطقه قطع خواهد شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مرغ‌

تست اعتیاد مرغ‌های کردستان منفی اعلام شد

به گزارش کسب وکار نیوز به نقل از ایسنا, مجتبی ورمقانی با تکذیب خبر خوراندن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.