چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / سرخط خبرها / خانوارهای بهره‌مند از گاز در زاهدان به بیش از ۵۰ هزار خانوار می‌رسد

شرکت ملی گاز ایران:

خانوارهای بهره‌مند از گاز در زاهدان به بیش از ۵۰ هزار خانوار می‌رسد

شرکت ملی گاز ایران در راستای توسعه گازرسانی به شهرهای استان طرح های ضربتی را در سیستان و بلوچستان آغاز کرده است.

گازرسانی

به گزارش کسب و کار نیوز- یکی از این طرح ها انتقال گاز از زاهدان به سه راهی دشتک در مسیر زاهدان – زابل است که با هدف گازرسانی به زابل اجرا می شود.

طرح لوله گذاری از سمت زابل به سه راهی دشتک هم با اعتبار شش هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان از دیروز آغاز شد.

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران در مراسم آغاز این طرح ها گفت: برای انتقال گاز از زاهدان به سه راهی دشتک، ۵ر هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شده که لوله گذاری آن به طول ۱۰۸ کیلومتر در مدت ۲۱ ماه اجرا خواهد شد.

مومنی افزود: با طرح توسعه گاز شهری در زاهدان، تعداد خانوارهای بهره مند از گاز در این شهر تا یک سال آینده از ۱۹ هزار خانوار به بیش از ۵۰ هزار خانوار خواهند رسید.

صلواتی، مدیرشرکت مهندسی وتوسعه شرکت ملی گاز ایران هم از این دو طرح به عنوان طرح های ضربتی انتقال گاز در سیستان و بلوچستان نام برد و گفت: در این طرح ها ۸۵۰ کیلومتر شبکه گاز شهری در زاهدان وهمچنین ۱۴۰۰ کیلومترخط انتقال بین شهری در این استان انجام می شود.

موهبتی استاندارسیستان و بلوچستان نیز  در مراسم بهره برداری از این طرح ها گفت: در قالب طرح‌های انتقال گاز از زاهدان به زابل وتوسعه  گازرسانی شهری در شرق زاهدان، استان سیستان وبلوچستان شتاب بیشتری در توسعه پیدا می کند.

همچنین در جلسه ای با حضور مسولان ادارات و دستگاههای مربوطه در استانداری برخی مشکلات و چالش‌های پیش رو در توسعه شبکه گازرسانی در شهرهای مختلف استان طرح و در خصوص رفع آنها تصمیم گیری شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

ساخت ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار مسکن آغاز شد/واگذاری اراضی مازاد به بازار مسکن

شایلی قرائی به گزارش کسب و کار نیوز ، روح الله اکبری دستیار وزیر راه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.