صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / حماس خواستار مقابله با صدور احکام تبعید علیه فلسطینیان شد

حماس خواستار مقابله با صدور احکام تبعید علیه فلسطینیان شد

جنبش مقاومت اسلامی حماس خواستار حضور گسترده مردم فلسطین در تمامی برنامه‌ها و فعالیت‌های اعلام شده از سوی سازمان اوقاف اسلامی و شخصیت‌های دینی شهر قدس برای مقابله با سیاست رژیم صهیونیستی در زمینه تبعید فلسطینیان از مسجد الاقصی و این شهر شد.

به گزارش کسب و کار نیوز، حسام بدران، عضو دفتر سیاسی حماس طی بیانیه‌ای تاکید کرد که فلسطینیان در روز جمعه آینده به رژیم صهیونیستی ثابت خواهند کرد که مقدسات قدس ماهیت و هویت اسلامی و عربی دارد و رژیم اشغالگر قدس هیچ حقی در آنها ندارد.

در این بیانیه آمده که صدور حکم تبعید شیخ عبدالعظیم سلهب، رئیس شورای اوقاف اسلامی قدس و معاون مدیر سازمان اوقاف قدس و ده‌ها نگهبان و پاسدار مسجد الاقصی و احضار عدنان الحسینی، وزیر قدس نشانگر تأثیر گذاری خیزش دسته جمعی مردم فلسطین برای دفاع از باب الرحمه است.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وی با نثار سلام و درود به فلسطینیان ساکن قدس و شخصیت‌های دینی این شهر به خاطر عزم جدی‌شان برای دفاع از هویت اسلامی مسجد مبارک الاقصی، تاکید کرد که مقابله با حکم تبعید یک امر ضروری جهت تاکید بر ممنوعیت تبعید فلسطینیان از این مسجد محسوب می‌شود.
وی از دولت اردن خواست تا با اتخاذ موضعی شفاف و روشن در قبال حاکمیت بر مقدسات اسلامی قدس و مقابله با تعرضات و تجاوزات دشمن صهیونیستی علیه این مقدسات، تلاش‌های تجاوزگرانه اشغالگران صهیونیست در زمینه اعمال سلطه بر این مقدسات را به نهادهای بین‌المللی و عربی و اسلامی منعکس کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مورگان استنلی پیش‌بینی کرد/ارزهای دیجیتال جایگزین دلار در تجارت اعضای بریکس می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بانک مورگان استنلی گزارشی با عنوان «دلارزدایی دیجیتال؟» منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.