صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / تعجب و سردرگمی کاخ سفید از موضع ناهماهنگ کمپین انتخاباتی ترامپ در خصوص تکنولوژی ۵G
تعجب و سردرگمی کاخ سفید از موضع ناهماهنگ کمپین انتخاباتی ترامپ در خصوص تکنولوژی ۵G

تعجب و سردرگمی کاخ سفید از موضع ناهماهنگ کمپین انتخاباتی ترامپ در خصوص تکنولوژی ۵G

رسانه‌های آمریکایی گزارش دادند، چند روز پیش کاخ سفید از موضع کمپین انتخاباتی ترامپ در حمایت از ایفای نقش دولت در مدیریت نسل جدید تکنولوژی اینترنت بی‌سیم موسوم به 5G متعجب و سردرگم شده است.

شبکه 5G

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از پایگاه هیل، رسانه آمریکایی اکسیوس روز یکشنبه گزارش کرد، با اعلام حمایت کمپین ریاست جمهوری ترامپ از طرح سپردن کنترل تکنولوژی نسل پنجم اینترنت بی سیم موسوم به “۵G” به دولت، “سردرگمی گسترده” و “بی اطمینانی زیاد” در داخل دولت ترامپ به وجود آمده است.

یک مقام ارشد دولت ترامپ به اکسیوس گفت: از شنیدن این حمایت بسیاری از سیاستمداران جا خوردند.

به گزارش هیل، این سردرگمی بعد از آن به وجود آمد که روز جمعه پایگاه پلتیکو گزارش کرد، کمپین انتخاباتی ترامپ از طرحی برای اجازه به دولت برای کنترل امواج تکنولوژی ۵G و اجاره دادن دسترسی به این تکنولوژی به شرکتهای خصوصی ارائه دهنده خدمات بی‌سیم، حمایت کرده است.

کایلی مک‌انانی، سخنگوی کمپین ۲۰۲۰ ترامپ در این ارتباط به پلتیکو گفت: بازار عمده فروشی تکنولوژی ۵G هزینه‌ها را پایین می‌آورد و دسترسی به این تکنولوژی را برای میلیونها آمریکایی که در حال حاضر مستحق آن نیستند فراهم می‌کند. این هم راستا با دستور کار رئیس جمهور ترامپ برای سودرسانی به همه آمریکایی‌ها صرفنظر از منطقه جغرافیایی آنها است.

با این حال اکسیوس روز یکشنبه گزارش کرد که کمپین ریاست جمهوری ترامپ از موضعش عقب نشینی کرده است.

مک‌انانی به اکسیوس گفت: کاخ سفید سیاستگذاری در حوزه ۵G را تنظیم می‌کند و اختلافی از این بابت میان کاخ سفید و کمپین ترامپ وجود ندارد.

مک‌انانی اظهار داشت: طبیعتاً کمپین ترامپ کاملاً از اولویتها و دستور کار سیاسی رئیس جمهور حمایت می‌کند و هیچ اختلافی بین کاخ سفید و این کمپین وجود ندارد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مورگان استنلی پیش‌بینی کرد/ارزهای دیجیتال جایگزین دلار در تجارت اعضای بریکس می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بانک مورگان استنلی گزارشی با عنوان «دلارزدایی دیجیتال؟» منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.