چهارشنبه , ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اصلی / سیاسی / دولت / باید اقتصاد به شکلی مدیریت شود که مردم کمتر تحت فشار قرار گیرند

جهانگیری :

باید اقتصاد به شکلی مدیریت شود که مردم کمتر تحت فشار قرار گیرند

معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد که همه قوا و نهادهای نظامی و سایر نهادها باید حول سیاست های اقتصاد مقاومتی که در دولت پیگیری می‌شود، انجام وظیفه کنند.

جهانگیری

به گزارش کسب و کار نیوز، اسحاق جهانگیری عصر امروز (دوشنبه – ۱۳ اسفندماه) طی سخنانی در مراسم تکریم و معارفه معاون هماهنگی و نظارت و معاون نظارت اقتصادی امور زیربنایی خود که در سالن شهید بهشتی مجموعه ریاست‌جمهوری برگزار شد، با بیان اینکه یکی از موضوعاتی که برای مردم ما مهم است و برای مسئولان ما هم باید مهم باشد این است که چگونه اقتصاد کشور را در شرایط خاص فعلی اداره کنیم، گفت: باید اقتصاد به شکلی مدیریت شود که مردم کمتر تحت فشار قرار گیرند و زندگی شان کمتر به مشکل بربخورد و چرخ اقتصاد بچرخد.

وی افزود: کاری که ریاست جمهوری قرار است انجام دهد و طبق قانون می تواند از طریق معاونین رئیس جمهور عملی کند این است که نظارت، دادن خط مشی و هماهنگی برای پیشرفت کارها را بر عهده گیرد و گرنه قرار نیست کاری که در مسائل اقتصادی بر عهده سازمان ها و وزارتخانه‌های دیگر است در ریاست جمهوری انجام شود.

جهانگیری تاکید کرد: جایی که تصمیمی گرفته می‌شود باید از سوی مجموعه ریاست جمهوری نظارت شود که این تصمیم ها به درستی انجام شوند و این کاری است که بخش مهمی از آن تحت عنوان مجموعه معاونت اول رییس جمهور انجام می‌شود تا هماهنگی ها میان دستگاه ها و وزارتخانه ها برای انجام امور برقرار شود.

معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه همه قوا و نهادهای نظامی و سایر نهادها باید حول سیاست های اقتصاد مقاومتی که در دولت پیگیری می‌شود، انجام وظیفه کنند، اظهار کرد:  شاه بیت اقتصاد مقاومتی درون زایی اقتصاد و بهره مندی تولید کشور از همه ظرفیت های موجود در کشور است تا مشکلات حل شود.

وی ادامه داد: برخی ها اقتصاد کشور را نمی شناسند در حالی که توانمندی های بسیار بزرگی در اقتصاد ایران وجود دارد و ما اقتصاد با بنیه ای داریم.  اقتصادمان ریشه دار و توانمند است؛ بله ممکن است که در گوشه ای از این اقتصاد با اعمال تحریم ها اتفاقی بیفتد ولی اینکه آمریکا فکر کرده با چند تحریم می تواند اقتصاد ما را زمین بزند، اشتباه می کند، آنان این کار را با چهار کشور کوچک انجام دادند و فکر کردند که اقتصاد ما هم مثل آن کشورهاست.

ادامه دارد…

همچنین مطالعه کنید:

رییسی: تسهیل، تسریع و تکریم مردم، وظیفه همه مدیران کشور است

به گزارش کسب و کار نیوز،  آیت الله سید ابراهیم رییسی روز دوشنبه – ۶ فروردین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.