صفحه اصلی / اقتصادی / بازرگانی و تجارت / نزدیک به ۲۸۰ نفر در یکساعت نیم اول انتخابات رای دادند
نزدیک به ۲۸۰ نفر در یکساعت نیم اول انتخابات رای دادند

با نهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران

نزدیک به ۲۸۰ نفر در یکساعت نیم اول انتخابات رای دادند

ابراهیم بهادرانی، رییس هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران تعداد رای دهندگان تا ساعت 9:30 (یکساعت نیم پس از شروع انتخابات) را 274 نفر اعلام کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از اتاق تهران، ابراهیم بهادرانی، رییس هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران تعداد رای دهندگان تا ساعت ۹:۳۰ (یکساعت نیم پس ا شروع انتخابات) را ۲۷۴ نفر اعلام کرد.

بهادرانی با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ۱۴هزار و ۹۰۰ نفر از اعضای اتاق تهران قادر به مشارکت در نهمین دوره انتخابات اتاق هستند، افزود: ۲۷۴ نفر از اعضای اتاق تهران با حضور در محل هتل لاله اقدام به رای دهی کرده اند.

او ادامه داد: پس از اعلام انصراف تعدادی از نامزدها اکنون ۱۵۰ نفر به عنوان نامزد نهایی این دوره از انتخابات شناخته می شوند و بر اساس بررسی اتاق ایران، ۱۴ هزار و ۹۰۰ نفر از اعضای اتاق تهران می توانند رای دهند. در واقع نام ۱۵۰ کاندیدا در دستگاه های رای گیری ثبت شده و رای دهندگان و دارندگان کارت بازرگانی و عضویت می توانند رای خود را به نام آنها اعلام کنند.

بهادرانی با بیان اینکه برخورداری از کارت بازرگانی به مدت ۱۲ ماه مستمر و کارت عضویت به مدت ۱۸ ماه مستمر به عنوان شرایط رای دهندگان تعیین شده است، ادامه داد: آن دسته از اعضای اتاق تهران که کارت عضویت و بازرگانی آنها از این نظر دارای ایراد است و کسانی که دارای کارت هستند اما کارتشان به دلیل عدم پرداخت بدهی مالیاتی و بیمه ای تمدید نشده، نمی توانند در این انتخابات مشارکت داشته باشند.

نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی در محل هتل لاله تهران در حال برگزاری است. این انتخابات تا ساعت ۱۸ ادامه دارد.

همچنین مطالعه کنید:

تعیین تکلیف ۹۴ همت کالا توسط اموال تملیکی در دولت سیزدهم

به گزارش کسب و کار نیوز ، سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در آیین بهره‌برداری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.