چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / فرصتی دیگر برای بازماندگان از ثبت‌نام دانشگاه آزاد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان بیان کرد

فرصتی دیگر برای بازماندگان از ثبت‌نام دانشگاه آزاد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: دانشجویان بازمانده از ثبت‌نام می‌توانند با مراجعه به واحدها و مراکز آموزش عالی استان ثبت‌نام کنند .

ثبت نام

دکتر سلطانعلی میر با اشاره به استقبال خوب داوطلبان از ثبت‌نام گفت: داوطلبان علاقمند به تحصیل در مراکز آموزش عالی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان که تاکنون موفق به ثبت‌نام در این مجتمع آموزشی نشده‌اند از امروز می‌توانند مجدد ثبت‌نام خود را انجام دهند .

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان افزود: داوطلبان با در دست داشتن مدارک لازم به دانشگاه مراجعه و نسبت به ثبت‌نام به صورت حضوری اقدام کنند .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان گفت: داوطلبان نگران ثبت‌نام اینترنتی خود نباشد، ثبت‌نام اینترنتی این داوطلبان در زمان‌های مشخص توسط سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، توسط واحد آموزشی انجام می‌شود .

این مسئول دانشگاهی با بیان اینکه خبر خوش دیگر برای دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان تخفیف ویژه شهریه است، عنوان کرد: دانشجویان مراکز آموزش عالی تازه تاسیس شده استان در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۸_۹۷ با رای شورای تخفیف در واحدها و مراکز آموزشی، می‌توانند از ۳۰ درصد تخفیف برخوردار شوند .

وی گفت: از جمله مراکز آموزش عالی تازه تاسیس شده در استان مرکز دشتیاری، پلان، قصرقند، میرجاوه، فنوج، کنارک، دلگان و مهرستان است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.