صفحه اصلی / اجتماعی / حوادث و انتظامی / پلمب کارگاه تولید مواد محترقه غیر مجاز در پاکدشت
پلمب کارگاه تولید مواد محترقه غیر مجاز در پاکدشت

پلمب کارگاه تولید مواد محترقه غیر مجاز در پاکدشت

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف و پلمب کارگاه تولید مواد محترقه غیر مجاز در شهرستان پاکدشت خبر داد.

image.png

سردار عبدالرضا ناظری در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: با توجه به برآوردهای انجام شده، یکی از مهم‌ترین مطالبات شهروندان در روزهای پایانی سال برخورد قاطع با افرادی است که اقدام به تهیه و توزیع مواد محترقه غیرمجاز در بین جوانان و نوجوانان می‌کنند.

وی تصریح کرد: طرح تشدید مقابله با توزیع کنندگان مواد محترقه غیرمجاز در سال جاری به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و با هر گونه رفتار مغایر با قانون که مخل نظم و امنیت عمومی است، برخوردی قاطع صورت خواهد گرفت.

سردار ناظری خاطر نشان کرد: مأموران پلیس امنیت شهرستان پیشوا در یک عملیات مشترک به همراه مأموران انتظامی شهرستان پاکدشت موفق به کشف کارگاه تولید مواد محترقه غیر مجاز و تقلبی قبل از تولید و توزیع در بازار در منطقه خاتون آباد شدند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در بازرسی از محل بیش از ۲میلیون و ۵۰۰ هزار پوکه خالی و صدها هزار برچسب جعلی کشف و کارگاه پلمب شد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در خاتمه با اشاره به دستگیری متهم اصلی و معرفی وی به مراجع قضائی از شهروندان درخواست کرد: در صورت اطلاع از هر گونه خرید و فروش مواد محترقه غیرمجاز، موضوع را برای بررسی از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

انتهای پیام 

همچنین مطالعه کنید:

کاهش ۹.۵ درصدی سرقت در تهران/ ورود ۵۰ موتور سنگین به ناوگان پلیس برای دستگیری سارقان

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در سومین جلسه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.