صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / شکست حسین خانی برابر حریف ازبک در کشتی آزاد جام دانکلوف
شکست حسین خانی برابر حریف ازبک در کشتی آزاد جام دانکلوف

شکست حسین خانی برابر حریف ازبک در کشتی آزاد جام دانکلوف

نماینده وزن ۷۴ کیلوگرم ایران با شکست برابر حریف خود از ازبکستان از راهیابی به مرحله نیمه نهایی کشتی آزاد جام دانکلوف بازماند.

مصطفی حسین‌خانی

به گزارش کسب و کار نیوز، در ادامه رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام دانکلوف در بلغارستان، مصطفی حسین خانی دارنده مدال برنز جهان در سومین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی برابر بکزاد عبدالرحمانوف دارنده مدال برنز جهان از ازبکستان با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد و از رسیدن به نیمه نهایی بازماند.

حسین خانی برای اینکه بتواند در گروه بازنده ها برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند باید منتظر صعود حریف ازبک به فینال باشد در غیراینصورت حذف خواهد شد.

حسین خانی پیش از این در دور نخست برابر واسیل میخایلوف از اوکراین با نتیجه ۵ بر ۴ پیروز شد و در دومین مبارزه نیز مقابل ماکسیم واسیلیوقلو از رومانی با نتیجه ۱۶ بر ۶ به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

در دیگر دیدارهای مرحله یک‌چهارم نهایی یاکوپ گور از ترکیه برابر کایروف از بلغارستان ده بر صفر پیروز شد، جردن باروز آمریکایی نورالسلطان اف قزاق را برد و عمرپاشایف بلغا  ۵ بر صفر کوسیاک اوکراینی را برد.

به این ترتیب فردا (شنبه) و در مرحله نیمه نهایی جردن باروز به مصاف عمرپاشایف بلغار می رود و یاکوپ گور ترک نیز مقابل بکزاد عبدالرحمانوف ازبک قرار می گیرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.