صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / توجه به اقتضائات زمان، وظیفه جوانان در گام دوم انقلاب

توجه به اقتضائات زمان، وظیفه جوانان در گام دوم انقلاب

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه فرهنگیان خراسان‌جنوبی گفت: توجه به اقتضائات زمان وظیفه جوانان در گام دوم انقلاب است.

محیط دانشگاه

حجت الاسلام علیرضا اسدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: ما پس از انقلاب در حوزه‌های مختلف پیشرفت داشته‌ایم، اما این پیشرفت‌ها در حد ظرفیت عظیم کشور نبوده و این بخاطر غفلت مسئولان از این ظرفیت بزرگ بوده است و دلیل عمده آن عدم رعایت شایسته‌سالاری در انتصاب‌ها است.

وی ادامه داد: جوانان باید با آگاهی از ظرفیت‌های کشور و توجه به اقتضائات زمان درصدد آگاهی‌بخشی به جامعه برای استفاده از ظرفیت‌های عظیم کشور باشند و مسئولان را به استفاده از این ظرفیت‌ها تشویق کنند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه فرهنگیان خراسان‌جنوبی بیان کرد: رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب دو ویژگی اساسی را متذکر می‌شوند و آن عبارت از همت بلند و انگیزه‌های انقلابی جوانان است که مسئولان و افراد جامعه باید مراقب باشند که آن‌ها تضعیف نشوند.

اسدالهی اظهار کرد: در حال حاضر غرب درصدد ناامید ساختن مردم ما از آینده کشور است و ما را در محاصره تبلیغاتی انداخته است.

وی با اشاره به وظایف جوانان با توجه به این بیانیه، افزود: جوانان باید در تقویت هویت دینی-ملی خود و جامعه بکوشند و نهال امید به آینده را در جامعه ما پرورش دهند و ترس و نومیدی را از افراد جامعه ما بزدایند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه فرهنگیان خراسان‌جنوبی تصریح کرد: نگاه به خارج، عدم توجه به ظرفیت نیروی انسانی کشور، عدم برنامه‌ریزی‌های مناسب اقتصادی و عدم رعایت اولویت‌ها منجر به ایجاد مشکل در زندگی مردم از قبیل بیکاری جوان‌ها و فقر درآمدی طبقه ضعیف و امثال آن شده و نومیدی را در بعضی اقشار جامعه تقویت کرده است.

اسدالهی یادآور شد: جوان‌های دغدغه‌مند می‌توانند با آگاه ساختن مسئولین از خطاها و دادن امید به جامعه، روحیه امید را در جامعه ما تقویت کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.