صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / ایسما و پاتوسی باید در آسیا تراشیده‌تر عمل کنند/ استقلال حالا مدعی قهرمانی است
ایسما و پاتوسی باید در آسیا تراشیده‌تر عمل کنند/ استقلال حالا مدعی قهرمانی است

کارشناسی دیدار استقلال و فولاد از نگاه علی موسوی

ایسما و پاتوسی باید در آسیا تراشیده‌تر عمل کنند/ استقلال حالا مدعی قهرمانی است

پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است خریدهای خارجی این تیم می‌توانند قهرمانی در لیگ برتر را پاسخگو باشند اما برای آسیا باید سرمایه‌گذاری بیشتری کرد.

دیدار تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و استقلال

علی موسوی مهاجم پیشین استقلال در گفت‌وگو با ایسنا درباره دیدار روز گذشته این تیم برابر فولاد و برتری ۳ بر یک آبی‌ها اظهار کرد: استقلال نشان داد که در نیم‌فصل دوم تنها هدفش پیروزی است و داخل یا خارج خانه برای آن‌ها تفاوتی ندارد. نکته مهم بازی استقلال نسبت به نیم فصل اول کیفیت باز این تیم است؛ چیزی که باعث شده شاگردان شفر ضمن نتیجه بازی زیبا را هم ارائه دهند.

پیشکسوت استقلال درباره درخشش سه مهاجم خارجی استقلال و سخت‌تر شدن کار برای نیمکت‌نشینان از جمله مرتضی تبریزی گفت: نارضایتی فقط در ایران وجود دارد اما بازیکنان ما باید یاد بگیرند وقتی که پول حرفه‌ای می‌گیرند، رفتار حرفه‌ای هم داشته باشند. استقلال از ۴ یا ۵ بازی پیش از نیم‌فصل نشان داده بود در حال پیشرفت است و تغییرات این تیم در تعطیلات باعث شد تا سرعت این پیشرفت بالاتر رود تا چنین بازی‌هایی را که مقابل فولاد، پارس جنوبی و ذوب‌آهن از تیم شفر ببینیم.

وی افزود: سطح باز استقلال دوباره به سطح لیگ ایران برگشته است و حالا استقلال می‌تواند رقیب جدی برای سایر مدعیان قهرمانی باشد. نمی‌توانم بگویم استقلال قهرمان می‌شود اما آبی‌ها به طور قطع یکی از مدعیان قهرمانی دارند و باید قدر فرصت‌هایی که برایشان پیش می‌آید را بدانند. استقلال در نیم‌فصل اول فرصت‌سوزی زیادی داشت اما تکرار این مساله در ادامه لیگ می‌تواند باز هم دست استقلال را از جام کوتاه کند.

موسوی درباره لیگ قهرمانان آسیا و شانس استقلال برای صعود از گروه سختش تصریح کرد: استقلال بازیکنان خوبی را در نیم‌فصل گرفت که توانستند این تیم را دوباره به جمع مدعیان برگردانند اما کیفیت لیگ قهرمانان آسیا با ایران متفاوت است. پاتوسی و ایسما خریدهای خوبی در سطح لیگ ایران هستند و جوابگوی قهرمانی در ایران هستند اما برای لیگ قهرمانان آسیا باید سرمایه‌گذاری بیشتری کرد. پاتوسی و ایسما باید در آسیا تراشیده‌تر عمل کنند تا استقلال بتواند در لیگ قهرمانان به نتیجه برسد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.