صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / چشم سرخابی‌ها به بازی بزرگ تراکتورسازی-سپاهان/ دیدار تیم‌های بدون سرمربی در رشت
چشم سرخابی‌ها به بازی بزرگ تراکتورسازی-سپاهان/ دیدار تیم‌های بدون سرمربی در رشت

هفته بیستم لیگ برتر فوتبال؛

چشم سرخابی‌ها به بازی بزرگ تراکتورسازی-سپاهان/ دیدار تیم‌های بدون سرمربی در رشت

دیدارهای مهمی در بالا و پایین جدول رده‌بندی لیگ‌برتر فوتبال ایران برگزار می‌شود که در سرنوشت تیم‌های قهرمان و سقوط کننده تاثیرگذار است.

دیدار تیم‌های فوتبال تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران

به گزارش کسب و کار نیوز، هفته بیستم لیگ برتر فوتبال امروز (جمعه) با برگزاری چهار دیدار به پایان می‌رسد که مهم‌ترین بازی هفته در تبریز برگزار خواهد شد.

تراکتورسازی – سپاهان

تراکتورسازی تبریز که با جرج لیکنز در نیم فصل دوم نتایج نسبتاً خوبی را به دست آورده و همچنان امیدوار به قهرمانی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا است، در یک دیدار بسیار با اهمیت در خانه مقابل سپاهان قرار می‌گیرد. تراکتورسازی برای جبران فاصله تا صدر جدول و جلوگیری از پیش‌روی یاران امیر قلعه‌نویی محکوم به پیروزی در این دیدار خانگی است.

آن‌ها با ۱۰۰ درصد پیروزی در بازی‌های خانگی خود در نیم فصل دوم، امیدوارند سپاهان قدرتمند را که امیر قلعه‌نویی را روی نیمکت دارد شکست دهند. در سوی دیگر یاران قلعه‌نویی همچنان بدون شکست به کار خود ادامه می‌دهند. زردپوشان اصفهانی با روند با ثبات و بدون تزلزل خود صدرنشین هستند و یک مساوی در تبریز هم برای آن‌ها دستاورد بدی نیست چرا که دقیقاً دو هفته قبل استقلال آماده این زمین را با دستان خالی ترک کرد.

مهم‌ترین غایب این بازی اشکان‌دژاگه است که به دلیل محرومیت در ترکیب تراکتورسازی حضور نخواهد داشت.

این بازی ساعت ۱۶ در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می‌شود.

پیکان – پدیده

هر دو تیم با پیروزی در هفته نوزدهم پای به این میدان می‌گذارند. پیکان بعد از ۹ هفته ناکامی بالاخره توانست در بازی خارج از خانه مقابل ماشین‌سازی به پیروزی برسد و موقتاً از بحران رها شود اما این هفته برابر یکی از مدعیان قهرمانی به میدان می‌رود که علاوه بر عملکرد خوب در بحث فنی، با تغییر مالک تیم، به ثبات نسبی رسیده و همچنان امیدوار به قهرمانی است.

شاگردان یحیی گل‌محمدی برای ادامه بقا در صدر جدول و رقابت با چهار تیم دیگر، باید در این دیدار خارج از خانه که در زمین نه چندان خوب ورزشگاه شهر قدس برگزار می‌شود، به پیروزی برسند.

بازی آخر این دو تیم در نیم‌فصل نخست با پیروزی ۲ بر یک پدیده به پیروزی رسیده و پیکان در پنج بازی اخیر بردی به دست نیاورده است.

این دیدار رأس ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهدای شهر قدس در غرب استان تهران برگزار می‌شود.

سپیدرود – استقلال خوزستان

بدون شک این دیدار از دیگر بازی‌های مهم این هفته است که دو تیم فانوس به دست برابر هم به میدان می‌روند. دو تیم در رده‌های ۱۵ و ۱۶ جدول رده‌بندی جای دارند و برای بقا در لیگ‌برتر می‌توانند روی سه امتیاز این بازی حساب کنند. مساوی بدترین نتیجه برای هر دو تیم محسوب می‌شوند و باید منتظر بازی هجومی از سوی هر دو تیم باشیم.

سپیدرود بعد از نتایج ضعیف در هفته‌های اخیر، بدون سرمربی است و علی کریمی از هدایت این تیم کناره‌گیری کرد تا علاوه بر نتایج ضعیف، با بحران عدم حضور مربی هم مواجه شود. با این حال این دیدار خانگی برابر استقلال خوزستان قعرنشین می‌تواند همچنان امیدهای این تیم را زنده نگه دارد.

در سوی دیگر، استقلال خوزستان بحران زده که با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کند، وضعیتی مشابه سپیدرود دارد. کریم بوستانی نیز بعد از مشکلات تیمش و عدم نتیجه‌گیری در این تیم، بنا بر تصمیم شخصی کارش را رها کرد و استقلال خوزستان فعلاً سرمربی ندارد.

این دیدار رأس ساعت ۱۶ در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار می‌شود.

نفت مسجد سلیمان – نساجی قائم‌شهر

نمی‌توان به سادگی از کنار بازی این تیم عبور کرد. هر دو تیم توانستند از انتهای جدول فاصله نسبی بگیرند و با پیروزی در این دیدار سرنوشت‌ساز می‌تواند گام دیگری برای بقا در لیگ برتر بردارند.

نفت مسجد سلیمان در خانه تیم خطرناک و زهر داری است و در هفته اخیر هم توانست پرسپولیس، مدعی قهرمانی لیگ‌برتر را متوقف کند و چشم به سه امتیاز این دیدار دوخته است. علیرضا مرزبان بارها به مردم مسجد سلیمان قول داده که این تیم را در لیگ برتر حفظ می‌کند اما مشکلات مالی و پشتیبانی تاکنون او و تیمش را اذیت کرده است.

در سوی دیگر، جلالی توانست هفته گذشته اولین پیروزی خود را با نساجی به دست بیاورد و روند تیمش را بهبود بخشد. او هم برای ابقای این تیم در لیگ برتر نیازمند پیروزی در این دیدار است. هر چند مساوی هم نمی‌تواند برای نساجی نتیجه بدی باشد اما پیروزی یک نتیجه ایده‌آل و دلچسب برای اهالی قائم‌شهر است.

این دیدار با ۳۰ دقیقه تأخیر نسبت به سه دیدار دیگر و در ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.