صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / نماینده تهران: برنامه تیم اقتصادی دولت برای مهار وضعیت غیرعادی اقتصادی چیست؟
نماینده تهران: برنامه تیم اقتصادی دولت برای مهار وضعیت غیرعادی اقتصادی چیست؟

نماینده تهران: برنامه تیم اقتصادی دولت برای مهار وضعیت غیرعادی اقتصادی چیست؟

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: وزرای صنعت، معدن و تجارت و جهادکشاورزی با حضور در مجلس باید درباره دلایل تشدید افزایش مجدد قیمت خودرو و چرایی قاچاق دام زنده به خارج از مرزها و تورم بالای اختصاص ارز ۴۲۰۰ تومانی به کالاهای اساسی به نمایندگان مجلس پاسخ دهند.

فاطمه ذوالقدر

سیده فاطمه ذوالقدر در گفت‌وگو با ایسنا گفت: درخواست تعداد زیادی از نمایندگان مجلس از دولت این است که دلایل نابسامانی‌های قیمتی که موج آن در بازارهای مختلف از جمله بازار خودرو، گوشت قرمز و سایر کالاهای اساسی جامعه قابل مشاهده است با حضور اعضایی از تیم اقتصادی دولت مورد واکاوی قرار گیرد تا نمایندگان مجلس در جریان برنامه‌های دولت برای مهار این وضعیت غیرعادی قرار بگیرند.

وی ادامه داد: اگرچه مجلس در حال رسیدگی به جزییات لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ است اما لازم است در خلال رسیدگی به این لایحه، به نابسامانی‌های اقتصادی نیز توجه ویژه داشته باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس بر لزوم ورود جدی‌تر دستگاه قضایی به بازار خودرو و گوشت قرمز و کالاهای اساسی تاکید کرد و افزود: در شرایط جنگ اقتصادی بر قوای سه‌گانه و دستگاه‌های زیرمجموعه‌هایشان واجب است در عزم جمعی و واحد شرایط غیرعادی اقتصادی کشور را به حال عادی برگردانند تا فشارهای معیشتی و اقتصادی بیش از این بر دوش مردم سنگینی نداشته باشد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.