صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / قهرمانی اصفهان در رقابت‌های پاورلیفتینگ دانشگاه‌های کشور
قهرمانی اصفهان در رقابت‌های پاورلیفتینگ دانشگاه‌های کشور

قهرمانی اصفهان در رقابت‌های پاورلیفتینگ دانشگاه‌های کشور

دومین دوره رقابت‌های پاورلیفتینگ و پرس سینه دانشگاه‌های سراسر کشور با قهرمانی دانشگاه اصفهان به پایان رسید.

پاورلیفتینگ دانشجویان

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تیم پاورلیفتینگ و پرس سینه دانشگاه اصفهان در دومین دوره مسابقات دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سراسر کشور که در شهر اراک برگزار شد، موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

تیم پاورلیفتینگ دانشگاه اصفهان به مربی گری استاد رضا مختاری با کسب ۷ مدال طلا، یک مدال نقره و ۳ مدال برنز، با شکست حریفان خود عنوان قهرمانی کشور را به خود اختصاص داد.

دومین دوره مسابقات پرس سینه دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور با شرکت ۱۰۰ ورزشکار به میزبانی دانشگاه پیام نور مرکز اراک به مدت دو روز در سالن ورزشی شهید چمران دانشگاه پیام نور اراک برگزار شد.

در نهایت در دسته ۵۹ کیلوگرم ابوالفضل میرزاحسینی، دسته ۷۴ کیلوگرم نوید یزدانی دانشگاه کردستان، دسته ۸۳ کیلوگرم مهرداد کمالوندی از دانشگاه اصفهان، دسته ۹۳ کیلوگرم جلیل عندمی از دانشگاه کردستان، دسته ۱۰۵ کیلوگرم سید محمد صادق موسوی از مرکز آموزش عالی شهرضا، دسته ۱۲۰ کیلوگرم مسعود برزگر از از دانشگاه علم و صنعت و دسته به اضافه ۱۲۰ کیلوگرم علیرضا اسدی راد از دانشگاه اصفهان به ترتیب مقام‌های نخست را به دست آورد.

در رده بندی تیمی نیز دانشگاه اصفهان با کسب ۵۴ امتیاز بر سکوی نخست ایستاد، دانشگاه پیام نور استان مرکزی با کسب ۴۳ امتیاز نایب قهرمان شد و تیم دانشگاه شیراز با کسب ۳۹ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.